Tebbar Jennys kompjutor

Å fy fasen va den är seg.....

Pernilla, det kliar i fingrarna ska du veta ;) Men jag håller fast vid att låta bli skitsnacket, det sköts så bra från andra hållet. Dom som går på det märker förr eller senare.
 Mina tankar hamnar i min blogg och på något konstigt vänster hittar alla hit !? Inte jag som tipsat dom iaf ;)
Inte mitt val att bli indragen, inte min vilja att fortsätta tjaffsa. Jag skriver mitt i bloggen, hon skickar dom hit.... Jag snackar inte med miljoner människor och ger en skev vinkel av saken. Jag är enbart glad att jag och Jenny blev vänner. Även om jag tydligen aldrig lär slippa påhoppen.
Låter henne hållas...... Jag vet ju att det inte är jag som går runt å sprider lögner..... Men kanske man BORDE börja snacka. Finns en hel del som folk skulle uppskatta att få veta ??
Men nä.... sväljer min vilja att sprida ut min sida av detta. Som sagt, tids nog får folk veta......

Kommentarer
Postat av: Sabina

Meeeen guuuud håller cirkusen på ännu?!?!?!

Egentligen bör jag inte kommentera detta för jag verkligen hatar skitsnack. Men eftersom detta pågåttt nu ett tag måste jag bara säga att man kan ju börja undra om inte allt bottnar i ren avundsjuka... Varför kan inte var o en få va vän med den dom vill????? E detta vuxna människor????

Och Mia gumman det e din blogg vi som läser den läser den för vi älskar dina balla tankar om livet o annat så fortsätt vi vill ju läsa allt....

2008-08-29 @ 07:59:13
Postat av: Pernill@

Puss min älskling !!!!!

2008-08-29 @ 08:36:44
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0