Nu får det va slut !!!

Ja, nu får det va slut på slappandet !!
Färgade håret ikväll, vaxade ögonbrynen och försökte raka alla ludna ställen.... Gick inte jätte bra då Mogge tydligen använt min snordyra "ultra hyper" raktjofräs !!!  Ska på shoping runda i morgon känns det som. Alla sådana "bry dig om dig själv" saker börjar ta slut här ju... Måste införskaffas !!!
Ska ta en sväng till Open Sun oxå, eller nä... kanske till solariet i Vinslöv ?? Det är ju helt underbart bra !!  Ja, så får det bli.

Har jobbat som en gris idag. Hatar när personal inte sköter sina ställen,så får man stå och fixa allt som man betalt DEN personen att göra !!! *Grrrrr*
Men men, det har gått i ett. Gillar jag :) Tempo !!
Imorgon åker mammlan min och lillebror min, ja med lillasyster min och lite fler folk till Lisseberg !! Ska bli en skön dag på jobbet.... funderar på att åka å köpa färg till fondväggen, fixa när man är själv och ostörd *haha*

Strunt samma, nu ska jag sova :) Min älskade söta underbara Mogge ligger här brevid mig och drar små små stockar än sålänge. Blir värre, men inget som inte löser sig med en hård spark eller en knytnäve i ryggen ;)


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Åhh jaaaaa.....

VI skulle haft en dag på ett spa..

Ett gäng tjejer...

Med mat, vin och bara bli behandlade som prnsessor

2008-08-12 @ 07:40:19
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0