Effektiv !!

Hjälp... jag blev mer huslig idag än vad som var meningen !!

Kokade knäck och fixade med garderobsbytena hela förmiddagen. 1,5 liter knäck ta en stund att hälla upp i ytte pytte formar !!
Körde till skola och hämtade Alex.
Hemma igen så fortsatte jag med garderoberna i 1 timme, tills det var dax att hämta Mogge, som kom hem ikväll igen :) *lycka*
Ja, så va klockan 16.30 när jag va hemma igen.
Satte lussedeg på jäsning...
Barnen bakade 50 lussebullar...
Alex, Flisan, Mickan och Cornelia klipptes
Satte en till lussedeg
Dukade fram ett mini julbord till barnen
Bakade 50 lussebullar
Slängde barnen i säng
Dukade av barnens och ställde fram nytt till mig, Mogge och Kim.
Slappar lite nu, sen ska lussebullar packas in i frysen och maten av bordet

Mogge ?? Nä, han har spelat/spelar xbox.........

Snacka om att man varit effektiv !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mia, vart ska vi vara på lördag och när?! :O jennie har noll koll ;P

2008-12-02 @ 22:24:30
URL: http://kallberghanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

ojojojoj =)

2008-12-02 @ 22:57:15
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Räka

Men vad faaaan Mia, ska man nu behöva få ååååångest när man läser din blogg...



Jag har inte ens satt upp adventspyntet = dålig moder/svensk/samhällsmedborgare

2008-12-03 @ 16:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0