Febern kommer ruinera mig !!

Nu är det rea på eugeniashop !!!
Där är en jacka som jag velat ha sedan dom skickade ut mailet om att den var nyinkommen.. Den kostade bara 500:- då. Nu kostar den 420:-

En julklapp till mig själv ???




Nu får jag snart sluta kolla runt på alla kläd och sko sidor !! Rea överallt... å det finns inte en enda sida utan något som jag vill ha !!! Jag får skicka ut Mogge på jobb på hans frivecka, så jag kan shopa lite ;) Nä, jag får nog ta mig ett snack med honom ang denna jackan, för jag tror inte jag kommer klara mig utan den.... Så är det. Jag SKA ha den, punkt.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja ibland bara måste man! Haha =)

2008-12-05 @ 11:36:52
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0