fiiin smakare för en helg

Fick ett vin och en choklad kartong i julklapp av jobbet idag. Båda sakerna av den liiite fiiinare sorten. Eller ja, för att vara mig då. Chokladen var snor dyr, jag är ingen choklad människa och hade aldrig lagt en sådan summa på choklad !!
Tycker fan att Aladin är dyrt för en 50 lapp..... denna kartongen var en fjärdedel av Aladin och kostade 3 gånger så mycket. Marabou mjölkchoklad duger åt mig ;) Men jag ska ju inte förneka att chokladen är riktigt god...
Vinet är ett rött vin. Jag dricker inte rött vin, men detta var riktigt gott !! Dyrt i mina ögon, 105 kr för en flaska.... Jag hinkar i min Tania bag in box, 3 liter för 150 :- annars. Men det är sååååå gott, inget slår mitt billiga Tania !


Av dom anställda fick jag ett presentkort på Ren hud !!! Så jag kan gå dit och få min hud återställd efter den massiva acne atacken jag kommer få efter chokladkartongen ;)
Gulligt :) En sak jag fundert mycket på idag, hur jag ska använda det :)
Undra om dom har någon "se ut som 20 igen" behandling ?

Nä, å nu ska jag snurra runt bland alla bloggar jag läser, få min dagliga uppdatering om era liv :)  Å Monicas framgångar och motgångar. Modiga kvinna...... lite av en idol för mig faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0