God Jul

Det är så det heter va ??
Jo....

Min familj var här igår. Jätte mysigt :) Klappar och mat och massor av barn (ja mina, men dom ÄR många).


Å nu till något helt annat.
Å det blir ju lite osammanhängande och svårt att förstå, eftersom jag inte kan skriva direkt från hjärtat här. Några sitter här och läser för att samla skvaller.Eller skvaller ? Nä, för skvallra om mig går inte. Jag har inga heligheter. Jag är öppen som en bok. Men det finns andra som tyvärr har så mycket åsikter om vad jag är öppen om, som sen bygger om det och tolkar fritt. Å till slut har dom fått ihop värsta historien utav min sanning med inslag utav deras egna påhitt. DET skada min familj.
Fast... det är kanske meningen ??

Aja... (någon som märker att jag är låg idag ?) 
Jag känner inte för att ta upp skiten nu *S*

Hur som haver så tänker jag ha en dunder mysig kväll med mina barn. Mysa och busa och inget bråk om ditten och datten. Bara njuuuta :) 
Alex kommer hem idag. Hon ska få sina julklappar :) Hoppas nu inte hon får dubbelt av något... Ska bli kul att se henne slita upp alla klappar !!
Mogge ska iväg å spela tv spel med sina vänner.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

fick du några fina klappar?

vi har skaffat PS2 och singstar ABBA och jag rockar över julia det gillas inte...hahahahahaha

skit kul

2008-12-25 @ 20:39:01
Postat av: Yvonne

God fortsättning Mia!

Ta inte åt dig vad folk gör och säger om dig.

Jag lovar att det är dom som har ett andefattigt liv

som är avundsjuka på att du vågar vara dig själv.

Tro mig-jag vet om någon!

Men men....så länge dom pratar om dig är du populär!

Det är inte DU som ska ändra dig!

Fortsätt vara dig själv!

Your the best-fuck the rest!!

2008-12-26 @ 10:43:32
Postat av: Pernilla

Jag håller med föregående skribent !!!

2008-12-27 @ 18:10:33
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0