Hujeda mej

va tradet jag har !!

Jag roar mig med att lägga in lite olika foto från ett gäng dagar bakåt.....

Börjar med min förbenade lussebullar
Brände en hel plåt :( 16 st bullhelveten å fanders.... irriterande !!

Ja, hälften brända, hälften bra.


Kim och Maysan löser korsord


I stallet idag... Detta har varit mina lördagar ett tag tillbaka. 10.30 lördagar är kroppen van vid bitande kyla, stanken av hästskit och lyckan över att se tjejerna lysa som solstrålar i 1 timme !!
Sista gången på denna terminen idag, så nästa lördag ska jag dra mig läääänge i sängen !!



Ok, min kamera är kass.... jag måste köpa ny !!

Dom andra barnen har inte lika kul i stallet. Men Alex skulle till sin mamma direkt efter och dom stora barnen skulle på stan å julshopa, så hela ligan fick snällt hänga på.



Cornelia och Katinka


Flisan och Emil

Guitar Hero hos Kim


Maya och Mickan inspekterar Hanibal (ormen)

Gullungarna !!!


Kim och My


Asgarvande My. Ville INTE bli fotad, men faster Mia killar och vinner figthen



Kommentarer
Postat av: Jenny

vad roligt med bilder! Söta barn =)!!!

2008-12-21 @ 12:05:08
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hallå. Vart går tjejerna på ridskola?

Elin vill men jag har inte hittat någon där jag slipper åka land och rike runt för att komma dit.

2008-12-29 @ 08:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0