Mys fredag !!

Hela dagen har varit så himla mysig !
Har fått ha mina små brorsbarn hos mig från 9 - 15 :) Kändes som dom va här i 30 min.....  Söta ungar !!

Nu ska jag ner å handla. Göra piroger tills min darling kommer hem. Men jag kan inte komma på vad vi ska ha till efterrätt ??
Jag är snorfattig..... 600 kr kvar till fredag och då ska jag köpa 2 presenter åt Mickas kompisar som ska ha kalas i helgen. Å Oliver å Flisan ska byta julklappar på skolan, 25 kr var på julklapp..... Ja, å så mat hela veckan. Mogge har frivecka så det är ju endel mat som ska inhandlas. Ja, jo... vi har ju i frysen, men bröd å mjölk osv. Går lite sådant i en familj på 8 pers..

Nä, shopa pirog material  *s* å hoppas på att man kommer på något billigt gott till efterrätt (som ska ätas till IDOL finalen )

Kommentarer
Postat av: Yiyah

Skrik om du vill låna några slantar ;) Jag fick några månaders underhåll på en gång, de kommer in på måndag, så jag känner mig jätterik :D

2008-12-12 @ 22:44:56
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0