Nu är det bestämt

Vitt, lime och rosa i massa nyanser....
Imorgon beställer jag papper. Sen ska fotot vi ska använda scanas in å så börjar det kuliga :)

Isacc, min lilla miniprins är så himla rolig !
Igår när han spelade spiderman på xboxet så blev han helt till sig, satt å skuttade på sin lilla rumpa upp å ner i soffan.
-Åh shit, jag ska rädda henne med dom stora tuttarna !!! Gastade han.
Min mamma och bror som var här på försenat kalas höll på att sätta kaffet i halsen när han sen klargjorde att när HAN blir stor, då ska han ha en tjej med STORA tuttar !!
Min lilla Isacc som är så blyg å försiktig ;)

Idag, eller ikväll ska jag väl säga så satt (sitter än) Mogge i fotöljen och spelar xbox i bara kallingarna. Isacc sitter å inspekterar honom och så frågar han
- Varför har du gräs på ditt hjärta ???
- Vadå för gräs ?? frågar Mogge
- Ja, d där svarta gräset du har på hela hjärtat !! säger min söta lilla kille, som tror att bröstkorgen är hjärat.

Å när jag hörde det så ville jag ju givetvis berätta om d där med tuttarna från igår. Drar historien och avslutar med att säga:
- Lilla Isacc, han vill ha en tjej med stora tuttar, han är precis som pappa. (Nu syftade inte jag på att mina små slabbiga skinnbitar var några stora tuttar men att Mogge gärna tittar på stora tuttar)
Å då klämmer den charmiga killen ur sig (Ja, Mogge då):
- Ja *suck*, man kan inte få allt här i livet !!!

Ja, så nu jäklar ska han få betala 2 mega meloner till mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0