Nu har jag börjat iaf :)

Min första kreation föddes igår *s* En sömerskas fasa får jag nog påstå.
Ritade direkt på tyget, inga mått tagna och inga riktlinjer mer än tankarna i huvudet. Började rita upp tunikan på tygen vid 21... kl 24 var verket färdigställt !!!
Gick undan....
Varför jag började så sent ?? Jo, mina barn har smittats och stickar å syr så det står härliga till. Fick stilla deras begär först, så jag hade inte tillgång till min maskin förens 21.30.


Idag ska jag försöka få till ett par byxor som passar till....

Kuligt


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättefint...

Du gör precis som jag.. Lite på känn... det blir bäst så...

2008-12-29 @ 18:52:04
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Tessan

ÅÅÅÅ vad avensjuk jag blir jag vill också kunna sy så fina kläder :o)

2009-03-02 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0