Otto

gör den bästa glassen ever !!!
Undra hur nyttig den är ??
Skit samma... god är den och jag skiter i min förbannade vikt fram till 090101.
Å så är ju julgranarna så dyra i år ni vet... Å min kroppsform är ju sådär, som en gran. 
Benen nertill, ok. bredare ju längre upp man kommer. Just över röven känner jag en enorm likhet med granens grenar längst ner. Sen smalnar det av ju längre upp man kommer och vallkarna blir mindre och mindre.
å längt där uppe sitter mitt lilla lilla ljushuvud, som en stjärna !!!!
Så vi ska spraymåla mig grön, hänga några kulor i busken och så ska jag pysa ut lite naturlig doft med jämna mellanrum... så det luktar natur.
D där sparar vi in 500 spänn på ska jag säga !!

Kommentarer
Postat av: Yiyah

Ehm.. har ni inga skogar i Skåne? Bara att åka till närmsta skog och hugga ner en granjäkel ;)



Här står det granar i massor utanför affärerna. Meningen är väl att man ska ta en gran och gå in och betala i affären; men det tänker jag skita i. Jag snor en gran jag. Tänker dra ner en kväll när affären stängt, ta en gran och gå hem igen.

2008-12-12 @ 22:47:10
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0