Poppis ;)

 Här i skåneland, i lilla hålan med mitt händelserika liv i min småfeta kropp med alla femtioelva barn !!

Vi har ju köpt Wii till helal familjen. Jag spelar RÖVEN av dig i tennis Janice.... Vi får ta en duell ! Ett set tennis å en runda singstar !
Å jag har sån förbannad träningsvärk i armen !! Högran används ju till alla sporterna så den lider värst. Vänstran är bara lite småskakig efter några ronder boxning.
Men tjohooo va man lär förbränna på att boxas ! DET kommer jag utnyttja, några rundor boxning varje dag så får jag nog lite shape på mina flubbiga överarmar oxå.

Någon som märkte att jag inte nämnde något om min vikt i måndags ?
Medvetet....
Samma jävla siffror på våghelvetet !!
På måndag VÄGRAR jag ställa mig på vågen.
Nästa måndag igen får bli start.......

Min egen dator är sönder, därför är jag lite kass på att blogga nu. Sitter vid Mogges nu och är nära på att ta livet av mig själv eller någon i närheten nu.... jäkla mongo dator !!

Mogge fick med sig en flaska Chil Out från Kim igår (efter krav ifrån mig, det var Kims julklapp).
Suttar på den nu, smakar inte hallon direkt, men med lite våld går det ner ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha... det får vi göra, så tar jag med "Lennart" så blir det roligare...hahahhaha

2008-12-27 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0