Sahlgrenska

Vecka 1:

Måndag: 1 kg bananer, kaffe

Tisdag: 1 kg bananer, kaffe

Onsdag: 2 hårdkokta ägg, 1 knäckebröd med ost (alltid utan smör), kaffe, fiskbullar,
morötter, 1 potatis, blomkål, 2 päron, 2 äpplen.

Torsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, kalvsylta, blomkål,
ev. tonfisk

Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kycklingsallad, 1 potatis,
1 skiva vitt bröd, 3 äpplen, 1 apelsin.

Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, spenat, 1 potatis,
1 skiva vitt bröd, 0,50 kg räkor, rockfordost, kaffe, 1 kaka.

Söndag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 tomat, 1 skiva vitt bröd, kaffe, biff, gröna bönor,
1 potatis, 1 tomat, 1 glas öl, 2 äpplen, 2 apelsiner.


Vecka 2:

Måndag: 1 burk osötad ananas ca 820 gr, kaffe

Tisdag: 1 burk osötad ananas ca 820 gr, kaffe

Onsdag: 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, 1 glas mjölk, fiskfärs,
morötter, 1 potatis, 0,50 kg räkor, 1 glas vin.

Torsdag: 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 1 glas mjölk, 2 knäckebröd med ost, kaffe,
ärtsoppa på färskt kött, frukt.

Fredag: 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, kycklingsallad, 1 potatis,
2 ananasringar, 1 äpple, 2 apelsiner.

Lördag: 2 hårdkokta ägg, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, kaffe, kokt kyckling med grönsaker,
1 potatis, 2 ananasringar, 2 skivor vitt bröd, 1 glas vin.

Söndag: 1 stekt ägg, sill, 1 skiva vitt bröd, 1 glas mjölk, 1 päron, T-benstek, 1 potatis,
bönor, morötter, kaffe, 2 äpplen, 2 apelsiner.


Vecka 3:

Måndag: 1 kg bananer, kaffe

Tisdag: 1 kg bananer, kaffe

Onsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 2 knäckebröd med ost, kaffe, 4 wienerkorvar,
sallad, 1 potatis, kaffe, ananas, 1 äpple, 1 glas vin.

Torsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, 2 wienerkorvar,
sallad, 1 potatis, ananasringar, 1 äpple, 1 apelsin.

Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, kaffe, ananas.

Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, kaffe rumpstek,
rödkål, sallad, 1 potatis, 1 glas vin.

Söndag: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, ansjovis, biff med sallad, 1 potatis,
1 ananasring, kaffe, kaka, 1 äpple.


Vecka 4:

Måndag: 1 burk osötad ananas ca 820 gr, kaffe

Tisdag: 1 burk osötad ananas ca 820 gr, kaffe

Onsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, 0,5 kg räkor,
1 småfranska, 1 glas vin, 2 äpplen, 2 päron.

Torsdag: 2 fiskbullar, 1 hårdkokt ägg, 1 skiva vitt bröd, 1 glas mjölk, kaffe,
1 omelett med skinka, stekt fisk, morötter, 1 potatis, 1 glas vin, 1 äpple, 1 apelsin.

Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, biff med lök, gröna bönor, 1 potatis, kaffe.

Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, 1 skiva vittbröd,
1 kokt ägg, 1 tomat, 1 apelsin.

Söndag: 2 kokta ägg, 1 skiva bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, 1 skiva vitt bröd,
0,5 kg räkor, 1 tomat, 1 apelsin, 4 biffar, bönor, 1 potatis.

Jag har googlat en hel del och läst.
Den ska vara effektiv och 10 kg försvinner garanterat om man följer den.
Vill man ner med så ska man äta vanligt i en månad och sen köra den en omgång till.

Innan jul kommer jag inte köra den. Men efter nyår så är alla jobbiga helgdagar med god mat över. DÅ ska jag prova denna.
Jag är SÄKER på att jag fixar den ! Att inte äta alls är INGA problem för mig, å 2 dagar med lite blir en lätt match. Bara jag får mitt kaffe så överlever jag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till, jag fixade inte den, klarade 2 v sen blev mitt sug så jobbigt att jag åt bara tryckte i mig socker och gick upp allt igen.

men mamma fixade det.

kämpa på

2008-12-15 @ 18:36:04
Postat av: Helena

Ehh...låter inte som en rolig månad...men om det funkar o vikten håller sig så e det kanske värt det??

2008-12-15 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0