Skvaller :)

Är alltid kul !!
Mia Eriksson i egen hög person...... Dadys blogg visade sig vara intressant. Liiite triggande i vissa avseende, men bllir man bränd så måste man få läka på sitt eget sätt.
Ja, han har haft tvister ang sina/sitt barn. Misstror honom inte alls, men behöver några timmar till för att veta hur jag känner.

Mitt resonemang ang barn och föredettingar är såhär:
Jag har 3 barn ihop med en annan pappa. Han, hans nya barn och hans fru har full tillgång till mitt/vårt hem. Säger aldrig nej till besök av dom eller till dom. Mina barns pappa och syskon har lika stor rätt till barnen vart barnen än bor. Dag som natt, finns inget att tumma på där.
Nu umgås ju vi hela familjerna, så vi har "pappa" och "pappa J" när det pratas om vilken pappa som kommer/hämtas/ringer osv osv.

Mogge har 1 barn ihop med en annan mamma. Hon får komma hit, dag som natt. Dörren står alltid öppen för henne.

Nekar man sina barn rätten till sin andra förälder gör man något brottsligt i mina ögon. Psykisk barnmisshandel. Att prata illa om sina barns andra förälder går under samma brott. VIDRIGT !!
Är det så att barnet mår dåligt hos den andra föräldern av en eller annan anledning så är det klart att man måste ta tag i saken och reda ut, men aldrig utesluta den andra. Vill den andra föräldern inte medverka till förbättring så är det ju hans/hennes val.
Vid misshandel och incest. Då har man förbrukat sin rätt som förälder. Då ska man brännas på bål och askan ska man pissa på !

Nog om det.....

Idag är det nyårsafton :) Ska bli roligt att få klä upp sig. Eller ja, haha, jag har inte så mycket att välja mellan men något unket plagg ska väl duga ?
Massa människor och mängder med barn kommer vi vara. Å snacka om att det är skönt att det inte är JAG som ska bjuda folk !
Det är inte JAG som ska stå med allt..... inte JAG som har allt att städa imorgon :)
UNDERBART !!!
Minns nästan inte när jag sist blev serverad och bjuden. Bland oss har det alltid varit jag som stått för allt sådant...

Ska ta foto på gårdagens produktion och lägga ut. Blev en klänning, en kjol och ett bar byxor.
Byxorna har jag garvat åt endel, men Sofia gillade dom. Mickan kan inte ha dom, hon ä för tjock *s* Får korta ner dom å ge dom till Faffe.... så får han, stackarn gå å skämmas *hihi*
Började på en kjol till Alex, men undertråden ville INTE. Fattar inte det, det är precis som att om jag syr för mycket mjuka tyger så slappar undertåden till ?? Skumt !!

Nahä... dax att leta kläder till ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Hoppas ni får en trevlig kväll och att 2009 ska uppfylla alla era önskningar! LOVE YOUUUUUUU!!!!!



Puss!

2008-12-31 @ 15:42:18
Postat av: Pernilla

Gott nytt år från oss !!!!

2008-12-31 @ 23:04:43
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0