Tankar i duschen

Nä, asså... jag tankar inte i duschen. Mer att jag tänker ;)

Hur som helst så tänkte jag tillbaka i tiden. När jag va kär, jag tänkte säga för första gången, men det stämmer inte. Jag var så extremt kär i en kille som jag nog på sin höjd sa hej till !! Hela mitt liv kretsade runt honom. Jag var på ALLA sport händelser i stan, bara för att få se honom.
Ja, jag säger då det..... Idag är han gift med en gammal vän till mig. Dom har 2 barn och lever säkert jätte lyckligt. Poliser är dom minsann båda två !! Skit samma.

Den 9 januari -91 så hände det en STOR sak. Jag blev tillsammans med K***** (vill inte utlämna mig/någon för mycket. Rykten kan ju startas, vi vet alla hur saker funkar i denna staden)
Jag var kär så det gjorde ont i mig... å dagen han dumpade mig, 9 oktober -91 var hemsk. Jag grät å grät. Det var hemskt, på allvar. Jag kände på mig att han skulle dumpa mig och innan han gjorde det så förökte jag skära upp pulsådern i handleden. Rakblade funkade inte, så jag började gräva med en sax !!
Undebara Jocke, som kändes som min storabror hela tiden. Han kände på sig att jag gjorde något dumt. Låste upp dörren till toan utifrån utan att jag ens viste om att han var där.
Han tog sakerna ifrån mig, plåstrade om mig och tog mig där ifrån. Ja, sen kom K***** ifatt oss och sa vad han skulle säga.
Den kvällen var jag som i trans !! Fattar det inte än idag. Att ta livet av sig är inte "jag". Har aldrig varit !! Vidrig dag. Tacka fasen för att Jocke reagerade på sin instinkt., annars hade det nog kunnat gått riktigt illa
Inte en själ har vetat om detta, förutom Jocke, tills nu då..

 Dröjde till April -92 som jag släpte taget och blev tillsammans med en annan kille. Som jag var ännumer kär i  *haha*
Han var otrogen från och till...... droger och kriminalitet.
Vi spenderade 1,5 år ihop.

-94 blev jag tillsammans med dom stora barnens pappa. I 6 år höll det. Vi växte ifrån varandra bara. Var mer bästa vänner, fast ständigt i konflikt, tillslut.

Å sen -02 träffade jag mina drömmars man :)  Å med honom tänker jag spendera resten av mitt liv :)

Fast det fanns ju tiden mellan vissa långa förhållanden.
Å en sådan tid var mellan dom stora barnens pappa och Mogge. Då råkade jag, full som ett ägg, stöta på K***** på en nattklubb i stan.
Jag var så full att det är mest bara ett fåtal bilder som kommer upp framför mig när jag försöker minnas. Ja, men hur som helst så gör jag, på fyllan vill jag påpeka, tabben att asa med honom HEM !!!
VARFÖR undrar jag än idag !?
Men nu gjorde jag det och min ångest på morgonen när jag vaknade å såg honom där går INTE att beskriva. Å inte ville han åka heller. 
Ringde tillslut en taxi åt honom, så han kom där ifrån.
Jag var inte så snäll. Kände mig så himla elak några dagar efter !! Ångesten över att ha varit taskig var påfrestande.
Jag snackade med en killkompis som verkligen knäckte mitt samvete ännumer. Han sa åt mig att ringa upp K***** och bara snick snacka lite, bjuda med honom på en fest å så. Så våra unga år inte skulle kantas av detta fiaskot......
Hahaha, ja ajg ringde...
Åhh pinsamma hitoria......
Dundertabbe.
Men men, jag försökte gottgöra mitt dåliga beteénde iaf. Att det sen inte blev bättre av att jag ringde upp honom var ju inte med i planen *S* Stackaren, han blev helt ställd och jag blev irriterad på honom IGEN. Men höll ganska god ton ändå ;)

2 månader efter den PINSAMMA historien så kom han, mina drömmars prins, in i mitt liv (som min pojkvänn, annars fanns han i mitt liv redan)
Å det ska jag dra för alla som vill ha intressepilar i ögonen, en annan gång :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0