Tycker ni att jag är störd ??

Så skulle ni träffa min faster !!! Hon är INTE klok.....

Fick Julkort på mailen av henne idag ....
Å inte fan går det att ladda upp bilder idag nä... Förbannade mög !!!


Mmm.. just det ja. Idag var det lucia på dagis. Vi var sena i vanlig ordning. Ont om parkeringar, såklart, det är det miljoner föräldrar där å glor.
Tänkte ta en parkering som är boende parkering, men käringarna kör ju bara rullator, va fan ska dom med en parkering till kl 7.00 ???
Jo, men KLART att det stod en käring i fönstret och hytte med näven när jag rullade in på parkeringen.
- Åhh men din förbannade !!!! vrålade jag i bilen. Fortsatte inte med resten av radängan som jag hade tänkt kräka ur mig...
De fixa Micka istället...
- MEN DIN JÄVLA HELT CP FITTAPA, titta inte på oss PUCKO !!!
Eehhhh... ja, va säger man ??? Fittapa ??? Dom andra orden hade jag klarat ignorera, till och med" jävla". Men fittapa !?

Jaha.. jag är barnvakt idag :) Kims små snorvalpar. Sötaste små kusinerna i världen !! Vi har precis haft fika stund å nu ska vi städa lite ;)


Kommentarer
Postat av: Yiyah

Hahaha och jag tyckte mina ungar var fula i mun ;)

2008-12-12 @ 14:00:57
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Härliga unge !!!!!

2008-12-12 @ 19:22:16
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0