Utmanad

Janni utmanade mig ;)

Regler:1. Publicera reglerna på din blogg

2. Svara på de fem 8-listorna.

8 favoritprogram.
1.Idol
2.Parlamentet
3.Melodifestivalen
4.room service
5.simon and thomas
6.nytt läge
7.
8.
(tittar ju inte på tv)

8 saker jag gjorde igår

1. Va i stallet med tjejerna

2. Shopade på MAXI

3. Käkade julbord

4. Pussade på min Mogge

5. Bröllops surfade

6. Surade för att jag inte har några kläder

7. Kokade korv kl 01.00

8. Hade en trevlig kväll med jobbet

8 saker jag ser fram emot

1. VÅRT BRÖLLOP !!!!

2. Julafton

3. Nårsafton

4. Mogges 35 års dag

5. Vår framtida bröllops resa

6. Resten av mitt liv med Mogge

7. Skuldfri

8. Varje dag i mina barns liv


8 favoritrestauranger
1. Rosegarden

2. KoSan

3. KP (vet inte vad det heter nu. Chil out ? )

4. Kinamuren (sthlm)

5. ?

6.?

7.?

8?

8 saker på min önskelista

1. RESA !! 3 veckor, minst ;)

2. Kläder i mängder

3. Hejdlöst mycket inrednings prylar

4. Större tuttar

5. Mindre utav resten av mig

6. Skor skor skor

7. Kläder till barnen (ja dom har mängder, men jag älskar kläder)

8. Ett långt lyckligt liv med alla i min familj och alla mina vänner runt om mig

Jag utmanar dom som vill


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja för tusan jag är med på söndag..

ÄR kl 18 för sent eller ??????

Vi ska ju med jultåget först på dan och jag har typ lovat kidsen..

Kag hinner till jul men kanske avhämtning för jag kan inte lova att posten kommer fram...

2008-12-08 @ 11:57:58
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0