I väntans tider.....

sitter och väntar på Sabbe... hon är ur dålig på att passa tider !!! Undertiden jag gör det så festar jag loss på ett Natur diet bar och ett glas Ramlösa med päronsmak.....

Kunde inte sova inatt !! Klockan 2.30 så messade Nellie och frågade om jag var vaken... jo, så vi snackade en timme. Hon är livrädd för att musfisa, tappa ut musen (framfall) och för att hon gör sina knipövningar fel...... *haha* Hon fick sitt första barn med snitt..... nu för 4 veckor sedan fick hon lilla tvåan. Men denna gången med en riktig förlossning. Alla otrevligheter man drabbas av efteråt har hon ju inte vetat om.... Hon oroar ihjäl sig !!!  Jag lugnar henne så gott jag kan *hihi*

04.00 var jag uppe och slängde igång en film och öppnade altan dörren. Då äntligen kunde jag somna.... Sen upp igen 7.30.
Skulle duscha tänkte jag.... Igår kväll när jag först hade planerat duscha så upptäckte jag att min kära syster, som bott här denna veckan när vi va i Nabben, hade spolat av kaninburen i duschen... den va full med spån. Lat som jag är så struntade jag i det då. Tänkte att jag tar det på morgonen istället.
Mm.... så när jag svansade in i duschen, lagom yrvaken och med hela john Blunds sandsäck kvar i ögonen så insåg jag ganska snabbt att hela avloppet var igensatt med spån........
Försökte mecka loss rör å skit... lyckades inte. Fick trycka in huvudet under kranen i handfatet och tvätta håret där istället. Slabbade lite under armarna och andra ställen man tvättar av för den egna hälsans skull ;)

Iväg till jobbet och där var det så himla röra.......
Men problem är till för att lösas...... så det fixade till sig ;)

Kände mig lite små sugen på frukost vid 14 tiden, så jag och Nellie åkte in till Ko san och käkade sushi. Gott !!! Snurrade några rundor på hennes. Fick tag i en sjal till min klänning. Lite snyggt smink och lösfransar :)
Fyndade 2 linnen oxå... Nu behöver jag ett par byxor i min storlek bara, sen kan jag se ok ut på Uggla konserten som jag ska på imorgon.......

Klänningen är nog bra ändå, tror jag........ vi får se. Men allt mitt är fix färdigt nu. Mogge är det nog värre med. Hoppas hoppas att han kommer i sin kavaj !!!!!!!!!

Nu ska jag slänga igång tvn och hitta något kuligt att titta på...... om jag klarar det *haha* Mogge är så trött på mig ang det. Jag kollar ju så sällan... å vår kanalmojäng är så konstig....... Ska jag ödsla plats åt att komma ihåg hur man använder den ?? I min överfulla hjärna ?? Nä, det är DET man har män till.......

Haj på stunden.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0