Idag vill jag.....

ligga  här i min sköna säng. Jag vill inte in å glo på Uggla !!! Fattar inte varför jag fick för mig att jag ville in å glo på honom för ???
Jag vill slappa... lyssna på musik, pula, puttsa upp mig lite inför lördag....... Ja, lördag. Nu är ett ju ett delmål nått. Ville under 70 innan bröllopet och det var jag ju *s* En millimeter å snuddade i någon timme...... Nu ligger jag på 70 och det händer inget alls mer :( Aja, får väl hålla ut.....
Ska till Nabben v. 30, på helgen. Manne skulle fyllt 19 år. Får väl sätta upp ett

Åhh, nu ringde Cornelia och vill hem........Ovänn med mormor !! Får se om hon lugnar ner sig eller om jag får köra upp och hämta hem henne.....

Jaja. Jo, ett nytt delmål tills dess ?? Det är ändå några år sedan man träffade alla, utom Magda och Matte. Men å andra sidan så är det 2 veckor dit.... hur mycket skulle jag kräva som mål då ?? 1 kg *haha* ??? Nä, får komma på något bättre...... Mogge kunde ju fria, så man får något riktigt viktigt att kämpa till ;p

Kanninen har börjat ta sig friheter här hemma..... han tuggar sladdar !!! Jag är så kär i denna kannin, som är minst lika kär i mig........ Jag tål inte se honom instängd i en bur !!!  Han är så kelen, hoppar upp i mitt knä och gnuggar sitt lilla huvud mot händerna på mig. Igår hoppade han upp på ryggstödet på soffan och började kelas mot kinden !! Söta lilla han !!!!
Så tips på hur jag gör med sladdarna ???

Ja, så dagen.... Frullade hos Fidde å Helena. Åkte ner till Open sun i Åhus och solade... skönt att slippa knöla in i stan nu när C4 dagarna är. När jag låg och solade så tänkte jag........ Äh, ska man ta och mogna till lite och sluta sura ?? Jag var ju nästan rakt under Jenny och hur löjligt är det då att inte knata upp och flabba lite kaffe ???  Så jag slängde iväg ett mess snabbt som tusan innan tjurskalle tankarna slog till igen. Japp, så kaffe blev det. Mycket att ta igen. Blev dom stora dragen idag... får bli mer detaljerat med tiden. Man ska ju hinna berätta så mycket !!! Lååång tid att uppdatera om !!
Men nu är det slut på surandet och fjanterierna. Det är ju ändå någon jag saknat massor, hade ju aldrig tagit saker å ting så hårt om jag inte hade saknat ju.


Nu återstår det bara för resten av världen att inta denna chock....... Jag å Jenny kramades och sa att nu skiter vi i möget och det gjorde vi. Kan vi så kan ni ;)
Ganska skönt att slippa smygläsa varandras bloggar nu *haha*

Usch....... får leta kläder till ikväll nu...... å ringa å se om Knoddan gonat till........

haj å ivaj

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha!

världen chockad????

vad ska man säga....

slut på allt gammalt groll...

kram på dig!

2008-07-09 @ 10:05:16
URL: http://jennyahls.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur gör du såna bilder?

2008-07-10 @ 10:26:42
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0