Kaffe....

är väl det som kan göra lite underverk nu ;) Lär bli en flabb på Donken, ska hämta upp Jennie och Fannie i stan och visa dom ett ställe som dom ska städa nu i sommar. Jag var där och städade upp stället för 2 år sedan, hoppas jag minns allt bara !!

Tack Janni och Sara för era söta komentarer !! Det hjlälper massor :) Å Sara, du har ju inte varit en tråkmamma pga ditt städande. Du har ju en unge och hon har din mamma oxå som "till flykt". Mina stackars ungar får snällt nöja sig med mig, hur gnällig och knäpp jag än är.

Så, nu gott folk, ska jag gå ner och få barnen att lämna sin älskade stutts, studs ?? matta, och åka till dagis...... Inget lätt uppdrag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STUDSMATTA! =)

2008-07-23 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0