Kvicka maj !!

Ska jag göra, borde sova som vanligt !!

Har haft en underbar helg !! Kommer lägga in foto sen.

Såg alla smala fina tjejerna (Magda, Mia, Andrea, Vero) och insåg att jag är en flubba än...... Jo, jag har gått ner i vikt. Men jag vill inte bara gå ner i vikt, jag vill se ok ut i kroppen oxå !!!!
Så nu har jag ett nytt delmål !! Jag ska vara nere på 62 kg till den 28/9 ! Väger nu 68 kg och det är inget omöjligt mål !! Jag ska köpa mig en stegräknare, få lite att kämpa för !! Jag vill bränna äckligt fett, få bort detta vidriga äckliga fetto slibb som så förbannat segt hänger kvar vid min kropp !!!!
När mitt delmål på 62 kg är avklarat så kommer nästa. Då är det 57kg till julafton. Nästa blir till den 18 januari, min födelsedag :) Då är det 55 kg som vågen ska stå på, max. Över är förbjudet, under är en bonus ;)
Jag kommer kämpa för att ge mig själv en vikt på 55 kg i julklapp,men jag måste ju ändå vara realistisk.....
Ska in på gymet framåt mitten/slutet på augusti och ta min timme på löpbandet, mina 40 längder i bassängen och sätta fart på magmuskler, armarna, rumpan genom att ge mig på maskinerna.
Tills dess så ska jag ta med löpar skorna till jobbet. På svalare dagar då det inte är fullt upp på jobbet så ska jag ut och springa en runda på min lunch....
Slut på latandet, nu måste jag få bli smal och fin igen !!!!!

Tänkte skapa en blogg till. Jag är ju galen i bröllop. Ska skapa en blogg där jag skriver upp alla mina ideér och tankar ang det. Tips och läkar till alla bröllops sidor som jag kan komma på ;)
Inte för att den kommer bli hysteriskt läst, men det kan säkert hjälpa någon !!

Nä, jobba imorgon. Natti
Bort med flebbet !!!

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Vilken bra ide !!!!

Ska du inte hänga med mig på Yoga på måndagar ????

Snacka om träningsvärk utan att det känns som man gör nåt..

Min typ av träning....

2008-07-29 @ 18:24:43
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0