Meeeeeeen !!

Jag syftade inte på någon ANNAN än mig när jag skrev om tråkiga mammor...... INTE NÅGON ANNAN !!!

Herregud, ni tror ju att jag sitter här med alla mina vänner i bakhuvudet och målar ut er som hemska människor.... Hahaha......  Men asså... ja, ni känner er själva bäst och det är ju tur att jag INTE såg er så INNAN jag skrev det inlägget... för då hade jag inte vågat yttra mig *haha* Nu serjag er som hemska mammor som vanvårdar era barn med rena hem !!! ;) Puckon *s* Ni är ju bäst, det var ju JAG som var mupp... INTE ni !!

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Men jag är en hemsk mamma !!! Anmäl mig gärna ler

Så de kan plocka barnen lagom till helgen :-) Sen kan jag få dem tillbaka om några veckor !!!!

2008-07-22 @ 19:20:13
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0