Väntar IGEN !!!

min Mogge !!! Han är snart hemma :) Myyysigt !!!

Sabbe kom precis när jag va klar med förra inlägget... bidde ingen tv för mig.

Lyssna på Kid Rock.... d gör jag, MINST 15 ggr om dagen !!

Iaf, Sabbe kom och vi pulade på mig hela paketet som hon så snittsigt kallade det *s* Jag fick godkännt !!! Så nu ska jag ha den...... Inget mer trams......Ska sluta glytta mig, som Isacc säger *hihi*
Tummen ringde och sa att han fortfarande älskar mig...... så jag körde in å hämtade honom vid 20.30. Stack in till stan och skulle käka något gott. Sabbe ville inte hänga med, så hon körde hem.
Vi träffade Jenny och Benny på parkeringen så det blev käkande med dom. Thai som inte va så gott... men nu vet vi det.
Jag och Tummen stannade en stund på stan och lyssnade på musik.... körde hem vid 22.30 tiden....

NUUUUUUU kommer min pudding !!!!

Haj !!

Kommentarer
Postat av: Janni

Haha;-) Ja du leder isåfall;) och lär så bli...hihi...man undrar vad man gör för fel ibland? Varför kan man inte bara slappa?

2008-07-08 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0