Å lite till....

För nu har jag inte bloggat på så många dagar att jag får ta igen allt på en å samma kväll ;)
Nädå.... ska bara babbla på lite till ;)

Sabina kommer imorgon. Mitt hem är kanske mer en kaos zon just nu än vad som räknas till ok *s* Men med Mickan flygandes in i element och en dag på akuten... Följande dagar med febriga ungar och en liten oväntad vändning på midsommar firandet, vilket innebar att istället för att vika och lägga in tvätten så rotade jag fram allt istället...... Idag har jag, trög som jag är, torkat ur kylen !? Varför, när hela lägenheten behöver grävas fram ??? Jaja..... Iaf så är det mest golven kvar nu..... damsuga och torka. Damsuger iof varje dag, för kaninen har hittat sin favvo plats och det är öppna spisen ??!!!! Vinterns mys eldande lämnade en hög av aska... å högen försvann INTE med snön ;) Vilken snö täker ni då... jajaja jag vet.. med det funkade bra å skriva !!!! :p
Men kaninen drar iaf runt på askan och jag får kuta efter med snabeldraken........ Eftersom mr Kanin har flyttat ut ur sin bur och in i vår lägehtet så får jag skyllamig själv, Men det är HEMSKT att se honom sitta där... i en liiiten bur !!!! Eller liten ??? Den är gigantisk...... men i en bur då !!!! Jag är sååå blödig !!!! Så ialla att jag har fixat kanin vakt över Nabben veckan, så jag slipper lämna tillbaka honom än *suck*
Misstänker att han bor här för alltid nu.... för INGEN kan ta hand om honom så bra som jag nu  !!!! Herregud, jag blir så trött på mig själv !!

Snyggt, jag ska skriva om Sabinas besök som mväntas imorgon och kaninen får all uppmärksamhet *haha*
Längtar iaf till imorgon !! Lite girl talk, det behövs !!! Så måste vi ju hitta någon åt henne....... tips på snygga singel killar som är tatuerade och rakade (på huvudet) mottages och vidare befodras till toppen pingla ;)

Lördag kommer min Sara å pyttma pinglan Ahmed hit på frulle....... 10.00...... BOKAT !!!!!!

Sängen för mig...... för sent som vanligt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0