ÄLSKAR DAJ SARA !!! Min klänning är beställd.....

Igår ringde jag heeeeela sverige runt efter min klänning från VILA.  Ringde ALLA VILA butiker i heeela sverige. Magda var i Kista idag och letade efter den.... inget napp....
Nu för 10 min så skrev Sara på MSN att klänningen är inne på "min" nät butik !!!!

BESTÄLLD !!!!!


Tänk om jag inte gillar den när jag väl får den....... eller om den sitter helt fel !? Skulle ju inte förvåna *haha*

Har ett gott öga för en grön klänning oxå....... men den gillar inte Mogge :( Fast skulle jag mot förmodan inte bli nöjd så köper jag den gröna...... Jag ä SNYGG i grönt *s* ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskling.......du är SNYGG i ALLT!!! Inte bara grönt!! PUSS!

2008-06-24 @ 16:56:41
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Japp grönt klär dig perfekt...

Header är på G men jag behöver lite bilder !!!!

2008-06-24 @ 17:50:55
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0