DRAMA DRAMA DRAMA !!!!!!!

Ja.... mer dramatiskt än så blir det inte *s* Men erkänn att du blev NYFIKEN !!?? *haha* På mupp humör idag ;)

Sommarlov och halv kasst väder..... men VAD GÖR DET ??? Har man medlemskort på torsebro badet så har man !! Då skiter man i vad det är för väder, man skiter i om det är heeeelt folktomt på badet... man tvingar sig själv ner i det is kalla vattnet och plaskar på som om det var tropisk  hetta ;) Man stannar kvar i vattnet tills läpparna är blå/lila och tänderna hackas ner till pulver.............. För det är SOMMARLOV och VI accepterar INTE pisseväder :P
Snacka skit....... vi ?? Nä, dom... JAG ville BARA hem till värmen och det varma kaffet !!!  Men men, är man mamma så är man ;)  Sysselsatte mig med att ta foto *s*
kallt..... såååå kallt !!  Gillar djupa sidan !!!      

Glor på fotboll *HEJA SVERIGE* och bloggar nu...... började skriva vid 18.30 idag !!! Klockan är 22.01 nu...... tagit en stund *s*

Försöker få Mogge att förstå att jag behöver att nytt par tuttar när jag gått ner i vikt !!! 10 kg ner nu och dom börjar försvinna........ 10 - 15 kg till och dom kommer bukta inåt !!!!
Kollat upp priser och hur det kommer göras osv....... Vilka garantier jag har och material i inlägget...... Mer säker nu på att jag vill än jag va innan ;) Me like !!! Bubban å Bettan behöver fyllas ut *haha*
Bara att börja spara, tänker ha mitt mål satt på 55 kg i vikt och 2 pigga utfyllda tuttar till........mars/april -09 *hoppas hoppas*

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL !!!! Yes !! :) Zlatan, vi säger Zlatan !! I love you Isc libe dish, Zlatan Ibrahimowich !!! (jaja, stavningen får bli som den vill )

Herregud....... ställde in ostbrickan och skulle förtsätta skriva......... MÅL IGEN !!!! Tjohoooo !!!!

Mmm... så min vikt *suck* Ja, 1 kg per 2 veckor är en BRA viktnedgång när jag ska klara behålla vikten..... men FÖR FASEN !!! Jag vill UNDER 70 kg NUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!! pendlar mellan 70 och 71....... å efter kvällens ostbricka ligger jag väl närmre 72 :( *drygt*
Ska till läkaren på fredag och ska be henne öka dosen.....

Nä, tyvärr Evelina och Micke..... mer drama än såhär kan jag inte bjuda på *s* Glöm inte att vi ska kolla upp d där om mängd rabatt på tuttarna nu Evelina !! Micke får hänga med å lägga in lite han oxå... blir ju ännu billigare ;)

Tyvärr så fick jag inte in alla foto som jag hade tänkt......... mycket mycket fnurr och kaos med bloggen nu !!! Skrev ett argt mail till kund kontakt igår, gormade på som bara den !!! Fick bara som svar att dom har drift problem nu när alla bloggar flyttas över............ MEN HALLÅ......... Alla funktioner som dom glömt flytta med då ???? NÖTTER........ Nu får det snart bli ok här igen...... å mer finesser så man kan snittsa till lite mer ;)

Planer inför imorgon är väl ganska få.... Mm..... Jo, Kim ska hit och putsa fönster har jag bestämt åt honom. Han ska ju klart få piroger som betalning... får se om han nappade på det ;) Så kommer Alex från 16 till 22... hoppas hon orkar va vaken :S Anna ska jobba...... Jag får ju köra henne hem på morgonen annars.......
Ååhhh ja just det..... dom ska komma och byta min elmätare oxå. Ska helst va hemma efter 13 stod det. Enkelt ju *not* Men jag får väl ta hem och jobba halva kvällen istället.........

Så, nu är matchen över :) Sverige vann !!! Gött...... kommer bli en underbar fotbolls sommar tror jag !!

Jaha, over and out säger jag nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du har små tuttar nu..vad har då jag?? Jag vill mä ha nya tuttar!!! Kan kanske starta upp nåt..nån sponsring av Mias o Helenas nya duttar..=)

2008-06-11 @ 09:17:42
Postat av: Anonym

Jag tycker det är finare med små eller inte för små då ;) men inga bomber herre gud!! Fast det är klart, man vill kanske fylla ut lite där om man nu går ner så mkt i vikt som du planerar att göra.. Hoppas att du når ditt mål med både vikten å tuttarna! =) / Jenny

2008-06-11 @ 14:59:39
Postat av: miian

Åhh nya booobisar är du verkligen värd,du är så duktig som kämpar på!

Den där Zlatanlåten kom ut den sommaren vi hängde lite,ja jävlar va dina barn diggade till den...coooola kids!!!

2008-06-11 @ 15:56:15
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Men det är ju så bekvämt att inte ha några bobbs !!!

De är inte ivägen eller nåt..

2008-06-11 @ 20:01:03
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0