I bilen på väg till Sthlm......

Fick mongo rycket arne i morse...... Snackade med Magda och kände RIKTIGT mycket för att åka upp och träffas lite....... Så, jag packade väskorna och ringde Mogge. Jodå, han va på :)
Så nu sitter vi här, på väg till stora staden Sthlm......
 
Mogge visar mig alla JÄTTE ROLIGA ställen på vägen nu...... tex vart han oftast stannar och tar "pisse paus". 
HERRE GUD !!!! Shit majgadd, nu tittade jag inte på SKYLTEN där det står Kolmårdens djurpark på..... tydligen döds straff på sådant !!! Galer som en galt på kastreringsbädden !!
Har oxå fått veta vart Pääälan (Pärlan), ett matställe som tydligen är mecka för chaffisar, ligger..... Missade just då att det var Pärlan han snackade om... såg bara precis en stor PREEM mack där..... Jaja, efter 1,5 års tjatande om Pääälans underbara mat så ska vi äta där på hemvägen, på söndag ;)
Fick en uppmaning om att titta på den vita stora skylten som stod på vänster sida om vägen, en bit utanför Jönköping.............
- Ja, jag ser.... vad är det med den ?? frågar jag ..... tror klart att det ska komma en lång historia om en svettig chaffiskompis eller hur någon dog när den monterades upp... ja, nått iaf !! Men....
- Nä, jag ville bara du skulle se den !!!
- ????!!!! *fågelholk*

Ja.... nöjer mig med att nicka och se glad ut när han förklarar sen.......

Bara 20 mil kvar nu......

Så alla glada, skriv lite i era bloggar nu, så jag kan få lite lektyr på vägen !!

Å så, om jag mot förmodan inte skriver innan så.......GLAD MIDSOMMAR !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0