Insomnia.....

Så heter det tydligen..... Jobbigt !!! Har grus i ögonen heela dagarna och huvudvärk jämt jämt !! Äh, det vänder väl snart !?

Igår vär jag gick å la mig så vägde jag mig (gör jag alltid). Vikten var då på 70.4..... Tänkte att då MÅSTE jag ju spräckt 70 gränsen nu ju, när jag vaknade på morgonen......... Nu snackar jag skit. Detta va ju inte igår....... tydligen väger jag mig inte alltid på kvällen *haha* Missade det igår !?
Jaja, jag vill komma till att min kvälls vikt nu är 70.0.
Åååhhhhhh vad min dag skulle va gjord om jag fick komma ner på iaf 69.9, om det bara så var i en timme på morgonen, nykissad och osvullen av vatten ;)  Bara få känna känslan !!!

Läste Pernillas blogg om Milos längtan om att bli storasyster.......... Janni hade komenterat om att Celina oxå har lagt fram sin önskan om det...... DET MÅSTE VARA EN SMITTA SOM GÅR !!!!!

Isacc:
-Pappa, har du många bebisar kvar i din pung ?? (vi har haft "en bebis blir till" period nu, allt från spermie till bebis)
Mogge: - fniss, ja.....
Isacc: - När ska det komma ut någon då ??
Mogge: - Det kommer inte ut fler, mamma och jag vill inte ha fler bebisar att ta hand om. Vi vill bara ha er.
Isacc: - Men jag vill bli storebror och få ha en EGEN Minna och Nike
Mogge: - Men du ÄR redan storebror ju !!!! Mickan är ju din lillasyster.....
Isacc: - Äh,hon är så stor nu, jag behöver en ny !!

Han är så kär i alla bebisar.........
Micka tror att alla bebisar som är genomskinligt vita och blonda heter Nike. Hon kan namnen på sina kusiner. My, Maya och Minna....... Men Minna får ALLTID heta Nike när vi träffar henne. Inte så lätt ju ;)

Mmmmm..... nu får jag släcka ner datorn. Mogge stryper mig snart, jag stör hans natt sömn.... ops

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha;-) Det är en allvarlig "smitta" våra gullungar åkt på:-o hihi

2008-06-19 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0