Köp ALDRIG singel fransar !!

Varning !!! Mia är på lyset, stavnig och ordföljd är förmodligen inte intakt och sammanhang säljer dom på blocket billigt !! Köp ett där !! Här lär du inte få tar på ett ;)



Ååååhhhhhhh jag har vatt på PARTY ikväll och SKIT va kuuuligt jag haft !! ALLA åkte in till stan (som nu för 2 sek stavades satan, samma bokstäver ju... shit B sitter brevid V och bokstäver blir bokstäber om man knappar fel... vilket jag gör heeela tidden nu) Satte ) där... annars hade det blivit en hel jävla uppsats inom min ( och ) Så skit i dom å så kör jag bara rakt av *haha* Tacka fan för "sudda knappen" !!!! Att blogga på lyset är lite som att gå rakt fram närman är full.... 2 steg fram å 1 bak !!

Skiiiit i d !! Mogge åkte på svensexa vid 10. Antar att dom hanft svin kul !! Mogge ligger deckad så igentligen ha rjag ingen aning !! Får väl fråga honom imorgon *s*
Eftersom JAG har varit med och planerat allt så är det ju precis exakt allt som JAG ville göra......... AAggghhh, jag villr ju va MEEEEEEED !! Frågade Mogge å Andreas i morse om jag kunde slänga ner risgrynsgröts korven i brallan och snurra upp huetoet (håret) i en keba (keps) å hänga på.... Nä, ingen som gillade den ideen *s*

Å nu hoppar  vi o herregud..... jag har ingen koll på knapperiet !! Vem FAN har flyttat runt på tangenterna ??
Skulle säga att vi hoppar tillbaka till min kväll...... Stack, lite mot villigt på smyckes party till Cilla. Nära och bra ;) Åhh... vilka grejer !! Köpte smyckern, halsband, armband, örhängen, fotlälnk. En jätte snygg kedja åt det svarta hållet...... sen var det berlocker (heter det så??) som man tog av med "lås" Halsbands knäppen, du vet. Örhängena hade inte knpp funktionen från början... Men fyndiga MIa kom med ideen, eftersom jag ville köpa andra hängen att sätra på... vid annat tillfälle lixom. Helt sjukt bra !! Meeega snygg kedja (ska fota och lägga ut) som jag bara byter hängen på !!
Jag visade alla på festen hur det såg ut som jag köpte till bröllopet nu. Sen bytte jag bara hängen på allt och dom trode att jag köpt dubbel uppsättning i alla smycken........ Säger bara det !! Århundradets kap !!!

Svirade å festade och drack, dansade å sjöng som om detta vore vår sista fest i livet, gjorde vi. Alla var as kalas och go å glaá !!! Alla åkte in till stan nu vid 24 slaget.. jag fick gå hem.
Mogge låg och sov här, helt utslagen när jag stack hem för status check. Mickan, Knodd och Flis var vakna så jag fick snällt vinka av dom andra vid taxin !!! Men inte dör jag för det....... jag har v 28 att ta igen allt på ;)

Hehe ja och konstigt nog så åkte Mogge hem hit... utan att ringa mig !! Pia satt med barnen och Mogge skulle komma bort till vår fest.... för som han sa "Sitter du och är full ?? Utan mig ???? " Jag svarade att "Ja, det är väl du utan mig där ??" Var på Mogge mongo säger... "Ja, men jag kan bete mig, det kan inte du, jag åker dit NU"
*hahhaahhhaha* Mupp Mogge...... han åkte iof NU, men hem.. till sängen.. å däckade !!!!! BETÈ SIG ????

Just det........ rubriken ja......... Fasen så snyggt när dom väl sitter på. Men INNAN man fått på dom så hinner man slå sönder både spegel och väggen runt om !!!! JÄKLA MECK !!!!!
Men dom är bekväma som tusan... imorgon lov ordar jag säker singel fransar.... Men min mor, som var i luren när jag limmade dit fransarna, kan intyga mitt psyk bryt !!! Ja, Linda fick sig oxå en känga...... hotade henne med att slå ner henne om hon kom nära.... TUR hon va i Lund !!!! ;)

Nått läbbigt hårt *hahaha* LÄBBIGT HÅRT ???  Iaf, sitter fast på mitt täcke som jag norpade åt mig.... Undra vad det är ?? Bäst att vänta med den frågan till imorgon, när jag inte behöver täcket mer !!
Mitt täcka ligger i tvätten.... I natt när jag precis kände dimmans närvaro så SKREK Mogge rakt ut !! - MICKA !!!! Då låg hon och kissade honom i armhålan !!!! *hahaha*
Mini och Mega tvålade in som i Palmolive kl 04.15 !!! En syn för ögat ;)

Nu ska jag snarka lite......... Mogge är inte mottaglig för "trevligheter", jag har provat *s* Så lika bra att snusa kunnden istället ;)
Natti !!!!

Nä, vet du vad.........Glömde ju förklara min kärlek till MIN Sara ju !!! Sara du är BÄST och UNDERBARAST  om man kan böja det ordet så) Kan man inte så ä du det ändå !!!
ÄLSKAR DIG PINGLAN !!!!!

Nu kom Mickan...... sova hos mammlan å papplan.............

Natti


Kommentarer
Postat av: Janni

Låter som en hääääärlig kväll....själv vill jag sova men fröken storsessa har inte kommit hem ännugrrr

2008-06-29 @ 02:36:10
Postat av: Sara

Ahahahaha...... Ahahahaha.......

Fyllesnuda! Hahaha.....underbart! Stavningen är gudomlig i det tillståndet....älskar



Goa söta du! Min lilla Darling! Älskar ju dig!!!



Pussssssssss!

2008-06-29 @ 11:18:48
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Men åååååååå hur full är du eg !!!!! ???????

Låter som om du haft trevligt iallafall...

Bete sig ???

Om nån kan så är det du....

Puss

2008-06-29 @ 20:02:26
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0