Letat överallt......

Jag har varit på Sandelins, ringt till Aima och kollat på Vero Moda. Ingen av dom har den kvar..... Min internet butik får in den i Juli.. men jag ska ju ha den lite innan jag ska använda den helst... man vill ju hitta skor och så oxå !!
Å det där med att dom får in i Juli.. kan ju bli i slutet, och då är det ju försent :(

Ska kolla med Jansens.. risken är väl inte så stor att dom har den. Sabina ska till Danmark över midsommar, så hon ska väl kunna hitta den där ( VILA är danskt )
Ska ringa till butiker i Lund som har VILA oxå..... Linda bor ju där och kan kanske hålla utkik........ ja, vi får väl se...... :(

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Jag kan höra om min syrran kan hämta den på center syd om du ringer dit och kollar !!!

2008-06-03 @ 18:26:14
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja VILA butiken på Nova i Lund kanske har den då =D! / Jenny

2008-06-03 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0