NU !!! NU HÖRDE JAG DET !!!

Mickan går runt å säger "shut the fuck up, bitch"
Snyggt, 3 år gammal....... Har anklagat Oliver för att ha lärt ungen det.... Men han ser helt ärligt frågande ut när jah säger dom orden. Inte ens HAN vet vad det betyder........

Så kommer lillräkan och kvittrar "Shut the fuck up, bitch", ler och glittrar med ögonen......... HUR säger man just då till ett barn att hon är ful i mun ??
Söta lilla räkan !!!!!

Så NU, på TV, på en REKLAM så hör jag det !!!!!! Det är DÄR hon har hört det !!!!

Jaha.......vem ska jag då skälla ut för hennes fula ord ??

Hon är VÄLDIGT nog med att påpeka: - jag får BARA säga pucko... INTE pucko jävel !!!!

Nä, natti  

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Hi Hi Hi

2008-06-24 @ 17:48:38
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Pernill@

Ska jag maila headern ???

Eller lägga ut den i min blogg ????

2008-06-24 @ 19:14:49
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0