Samma sak varje kväll......

Jag lägger mig sååååå himla jätte försent !!

Jobbat hemma idag... inte det lättaste ska jag säga !! Föredrar lugnet på kontoret......
Mysmorgon :) Glass paus på EKO vid 12 tiden, Linda och kidz på besök vid 13.30. Drack kaffe, käkade mat, dracka kaffe, jobbade, drack kaffe, hämtade Lindas kanin som ska bo hos oss tills Linda fått ordning hos sig.
Sa hejdå till Oliver :(  Han åkte med ner till Lund, kommer hem på fredag.....tomt utan honom hemma :(
Åkte hem, städade å fixade åt kaninen. Kvällsmat, så kom Tummen å Lotta. Kaffe igen *s*
Jobbade massa till......... och NU är det dax för slafen !!!!

Tuttarna jag vill ha ska absolut inte va några badbollar !! Men i strl C är min önskan..... Har alltid haft det, ja ett tag var det D men då va jag tjockare än nu....... tacka gudarna för att tuttarna växte med resten av kroppen !! Å jäkla mög att dom krymper med den oxå :( 
Men jag ska iaf inte se onaturlig ut, inte fint. 
Min plan såhär långt är att lägga undan pengarna jag får för bilen när jag säljer den.... sen är det hysteriskt mycket kvar att spara ihop till :D 
Men som sagt...... ner till 55 kg först och sen tuttar.......ok, lyckas jag inte så får jag ta plan B....... 60 kg *hihi*

Nähä, får väl lägga mig då...... Alex ville INTE med Anna hem ikväll så jag får köra henne till fritan imorgon oxå. Blir ju till att masa sig upp tidigare, för både hon å jag måste duscha innan vi ska iväg !! 

Natti alla !!!!! 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde inte du följa med på lördag till Banken? Hade varit skoj å prata lite med dej in real life ;) så får du se att ja inte alls e så hemsk som vissa tror ;) hehe... Mogge ska ju med? Kram Jenny

2008-06-12 @ 15:12:20
Postat av: yiyah

Eller gör som mig: köp nya pattar för 40 000, sedan går du UPP 10 kilo och ser till att bli gravid & går upp 7 kilo till, varav 3 sätter sig på brösten. Så mina apasnygga bröst är numer skitstora hängpattar med 390g silikon gömt någonstans inne bland allt fett. Jag ska ta kort någon gång och skicka till dig.

Håll tummarna för att de ordnar till sig när ja fött och ammat klart. Annars får min man sälja bilen, köpa sig en moppe och lägga mellanskillnaden på bröst till mig. För detta är hans fel.

2008-06-14 @ 09:46:21
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0