Sleden på ett skööönt sätt :D

Sovmorgon, lungt å städat iväg med små barnen. Varsen "smält macka" på Donken och glada barn stannade snällt kvar på dagis utan tårar *skönt*
Bara 2 dagar kvar nu... sen 2 veckor ledigt !!! 2 veckor utan ångest :)

En mamma från dagis åkte in med mig till stan... Tänkte slänga mig i solariet. Parkerade och när jag köpt biljett så insåg jag att jag ställt mig på en parkering... som var lastzon fram till 16...... inte ens lönt att chansa. Orkade inte köra stan runt igen för att hitta ny P plats. För eftersom hela stan är enkelriktad så blir det ju lite halvt omöjligt å mecka sig tillbaka utan att köra hela vägen runt igen *suck*
Körde till ett annat solarie... å insåg att jag inte hade pengar ute, så jag kunde ändå inte betala ( har kort på d andra stället)
Gav upp. Körde till jobbet......
 Hade lite avskeds fest för Jocke på jobbet idag. Synd att han inte ska va kvar. Å grattis till hans tjej som gjort ett riktigt kap med honom !!! Har länge försökt hitta NÅGOT med honom... men det finns helt ärligt INGET !!!! Han är nog så perfekt en kille kan bli..... till sättet. Utseendet (vit och smal) är ju inte det jag föredrar och ålderna är lite väl låg... men annars så ;)

Vid 14 tiden förstod jag att sitta och sälja eller få kontakt med företag där jag lämnat offertrar till i v 26, mitt under semester veckor inte va någon bra ideé
Körde och handlade mat till Nabben. Går inte handla där, hemskt dyrt !!! Men nu är det mesta fixat iaf ;)
Linda kom och joynade mig *S* Skopunkten inspekterades... inga intressanta objekt.
Barnen hämtades i Färlöv och sen var det Barnvagnshuset. Linda inhandlade en ny snygg vagn till Nike. Sen rallade vi hem. Lavade in all mat och Mickan tog en snabb dusch.... börjar oroa mig lite för d där nu ska jag säga. Hon duschar maniskt.... minst en gång om dagen... ofta upp mot 3-4 gånger.

Sen körde vi in till Lindas lägenhet. Hämtade upp Nike fisen :) och så skulle Linda ha visning på sin lgh..... Jag väntade ute med barnen och råkade springa på en "gamal bekant" på gården. Lite kul ;)

Körde sen till Maxi och snor fyndade........ Till Max och åt, till Hammar och lät Oliver prova sina skor, hem och fick hjälp av tjejligan som stod och väntade på mig !!

Avbrott i matchen nu.... vilket liv det kommer bli över det !! Inga länder kan se .... kul ju *haha*

Nähä, nu ska jag ligga här och sakna min älskling...... läääängtar till vår vecka :) Önskar han va ledig när jag är barnledig oxå.... Vilken UNDERBAR vecka vi fått ihop då, han å jag :)

Ska på en liten semester tripp i höst, med mina syskon. Jennie och Kim ( om han nu vill, men det antar jag). Kan bli riktigt kul !!!!!

nähä.... nu ä det dax för min dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0