UTMANAD




Fem saker som finns på din att göra lista idag? (som jag gjort lär det ju få bli)



1) Vaxat/noppat ögonbryn (tror jag är nöjd nu)

2) Övat på att gå i mina nya skyhöga skor med stilett klack !!!

3) Satt naglar :) sååå fint !! (dom 3 jag fick på)

4) Ätit lunch med min älskling :)

5) städat

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För tio år sedan...hmmmm 1998.
Åhhh !!! Jag var en barnsmamma !! ETT BARN !!! Tok kär i min dåvarande och hade det bra :) Bodde i Tollarp *s*

Ställen du bott på?
Näsby, Önnestad, Hammar, Österäng, Tollarp, Färlöv, stan och Fjälkinge

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
1. Bli skuldfri

2. Bygga ett hus i Sthlm (för alla i familjen utom jag vill flytta dit) som jag och Mogge själva designat, stort, snyggt och en lekplats i storlek av en fotbollsplan i trägården !!

3. GIFTA MIG MED MOGGE !! Ett så himla fläskigt bröllop och ALLA våra vänner och heeeela våra stora familjer skulle bli bjudna på ett 3 dagar bröllop som dom sent skulle glömma !!

4. Se till att mina vänner (Sara, Sabbe, Linda som är närmst) och mina barn, Kim, Jennie, min mamma och Kims barn skulle fått en rejäl summa. Min mormor skulle fått dom finaste och lyxigaste sista åren här i livet. Alla andra jag känner skulle klart fått sig en del av kakan.. på ett eller annat sätt

5. Tagit med mig Mogge och barnen på en resa jorden runt. Där vi hade hjälp till ekonomiskt och fysiskkt om det gått, på barnhem och i fattiga byar. Min stora dröm, att få ta barnen med mig runt i världen... å se hur den IGENTLIGEN ser ut. Inga glamorösa hotel vart man än kommer........ Tror det gör en människa mer ödmjuk och tacksam. Framförallt hjälper man dom som har det sämre.....

JAG UTMANAR Sara, Lina, Teres, Sabbe, Helena


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Låter som en bra lista !!!!!!!

Du glömde plastik operationerna till mig !!!!

2008-06-27 @ 09:35:40
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Anonym

hehe till ovan kommentar;-) Det hade jag bjudit dig på syrran;-)

2008-06-27 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0