Är lite wild and crazy...

och slänger in ett inlägg redan nu mitt på dagen ;)

Sommaren ä på väg och jag har börjat med mina planer... Mina planer har ofta en tendens till att flyta ut och bli lite föööör stora :S
Sommarens planer, eller förslag på planer då.... är :

Nabben i en vecka, såklart.
Tosselilla... skulle va döds straff på att bryta mot den traditionen !!!
Skånesdjurpark, men det blir nog nu på våren kanske ??
Skara sommarland !!!
Kolmården var ett önskemål..... men det blir nog liiite för dyrt :(
Lisseberg..... hmm... kanske, vet inte än.
Astrid Lindgrens värld eller Ölands djurpark blir det i vanlig ordning.

Ja vi får väl se vad regeringen säger om mina förslag......

Regeringen som förövrigt gick till Conny för.... 1 timme sedan och skulle "bara" hämta sina nycklar *host* Tipar på en kanna kaffe, några bullar och en jäkla massa skit snack :P MÄN !! Å det är VI som dricker kaffe å snackar skit ?? DOM, dom bara utbyter fakta *mohahaha* Vi låter dom tro det, lugnare så ;)

Dagens roligaste meningen:
- You kan fix to pick frame de frakust and I will go to the affären and köp milks and äggs !! citat "Mogge"

NU ska jag pallta på snorvalparna kläder och pallra mig ner till lekplatsen...... på order av Mogge :s

Haj på en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0