C4 städkonsult AB

Ja, passande namn på min blogg idag eftersom jag har ett gäng foto på mina kära medarbeter......  vi är BÄST och rolls the städ market ;) *hahahaha* Herregud... kan det va dax för semester snart ??
Men iaf så har jag fina bilder på mina palls ;)

Här har vi Kim (bror) och Christina på ett hörn ;)     
   

Ingrid (Mor och boss) och Jennie (syster)
               


Jocke, gillar inte kameran direkt ;)
   


LIgger i min säng nu. Ska ju up kl 7 imorgon eftersom det är fotbolls match *pust*. På SÖNDAG så tänker jag KRÄVA sov morgon !!! Jag MÅSTE få sova !! Slappa, bara sega och inte ha någonting planerat !!!! Fyyy va skönt !!

Den 20de verkar va ett magiskt datum !!! Jo, för oss med barnbidrag är det ett magiskt datum varje månad men DENNA månaden så ligger Olivers grillkväll, Cornelias konsert i konserthuset, Oliver utv samtal, ett viktigt möte ang ekomomi och Oliver träning på just denna dag. Grillkväll, konsert och träning krockar. Hur gör man då ???
För att inte snacka om skolavslutningen nu när jag har barn i 2 skolor *suck* Hoppas det är på olika tider så man kan va med på båda.....

Jaha.. så vad har hänt idag ??? Inte mycket... Jobbat mest. Kom hem och lagade mat, duschade och sen åkte vi till Mogges lägenhet och städade, klippte gräset osv. Fikade en sväng hos Mogges granne Elsa. Underbar tant det :)  Jätte go !!
Videomix, eller Hemmakväll som det nu mer heter, var ett av stoppen på vägen hem. GODIS !!! Jag va såååå sugen !! Inte längre :( Det var inte så gott som jag mindes det *haha* Vad man glömmer på en vecka !!!
Stannade på macken och räddade min bil i sista sekund. Mogge fyllde på 4 liter olja *s* Mm... den höll tydligen på att skära !!!!! Hade kanske inte varit jätte kuligt !!?

Nä, nu tänker jag slockna !!!  Natti !!

Älskar er barnen ;)






 


Kommentarer
Postat av: Teres/Bidosa

haha... kom å städa hemma hos mig!!!

Vet du, jag fyllde på 3 l olja i min bil häromdagen! Stickan va heeeeeelt torr! Vi kanske inte ska ha bil!!??

2008-05-10 @ 20:39:15
URL: http://tjejorna.wordpress.com/about/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0