Energin är tillbaka !!

Skööönt !!!
Har haft en riktig panikstress dag men hade ändå ork när jag kom hem vid 20.15 till en välbehövlig rensning och organisering i "linne gardroberna" i hallen.
Kasta, skänka, rensa är mitt moto nu mer känns det som *s* Men man är ju så underbart nöjd när man inte har allt skit som man inte använder skräpandes där :)

Gick upp 6, duschade och smorde min flammiga kropp med NYTT After Sun....... Inte lika markanta linjer mer... men illa nog för att man ska höja på ögonbrynen och undra om jag är riktigt frisk.
Klädde mig och kollade Aftonbladet...... var tvungen att se hur det gått i Kina.... Hemska hemska katastrofer :(  Fasnade såklart, MÅSTE ju läsa ALLT !!! Hmm.... så vi bidde lite sena. Eller det blev vi inte men det kändes så... 5 minuter efter min "dax att köra tid". Alla kom i tid.

På jobbet så hade vi våra kuliga morgon samtal och Christina hade utlägg om män *haha* Hon ska in på mamografi och tycker synd om sina tutar som ska citat "manglas" i den jäkla maskinen. Hon tycker att hennes karl kan slänga upp sin aparat och mangla den... för att ha en uppfattning om allt skit vi måste göra.... Cellprover där man får ligga å streta, mens, pressa ut ungar, klimakteriet...ja och just mamografi.
Å hon har rätt !!!  Dom vet inte hur bra dom har det !!!!

Var i H-holm och räknade på städningar. Lunchade hos Betina på Nagelakuten. Jag ska boka tid om en månad ca... sätta naglar :) Ska göra det mest för bröllopet men vill vänja mig vid dom lite innan :) Ska bli kul !!!!!
Ska köpa ögonfransar och lära mig sätta sådana innan oxå.... öva öva öva *s*
Kul med bröllop ju ;) Detta är väl det sista på länge så man får ju passa på !!!!

Slutade lite sent, 16 kom jag ifrån kontoret. Tog in en ny tjej idag som kommer passa helt perfekt in i skaran :) Kul med avslappnade men ändå skärpta människor !!! Hon kommer funka super bra tror jag !! Ja, konstigt att lägga in det där kasnke *haha* Jag bara skriver som tankarna poppar upp *s* Blev sent eftersom vi hade anställnings intervju med henne....... *förklaring*

Hämta barn i Färlöv och sen hem och slänga igång maten..... snabb mackisar och burkfärs *urk* Men det är snabbt. Slängde igång grytan med vatten för att inse 10 min efter att barnspärren var tillslagen på spisen och att det nu var försent att laga mat. Klockan var 17.30.........
In till maxi och köpte krov/hamburgare till kidzen...... Kasst, jag vet... men tisdagar och torsdagar är hysteriskt tids pressade !!! Aja, dom fick något i sig iaf .......

Isacc tränade för första gången idag :) Han var helt lyrisk !!! Jag är SÅ ARG på mig själv som glömde kameran hemma :( Han var så underbart söt och glad och kämpade som en gnu !!! Lillplutten !!
Oliver slöade och var nonchalant på sin träning.... tränaren var på honom hela tiden. Bra tycker jag. Han ska få veta när han ska skärpa sig och att allt inte går att noncha bort !!! Men min Oliver är en fighter och han kommer fåtillbaka gnistan........ Måste vända det negativa och få honom att se det poitivt !!!! Mina ständiga ord till honom just nu...... "Se varje motgång som en utmaning, en utmaning som gör dig bättre. Ju fler motgångar, ju bättre blir du." Han lyssnar och börjar vända på sättet han tänker..... Det blir nog bra detta :)

Har lyckats med konststycket åter igen...... att få träsmak i häcken av att sitta i en mjuk säng !!! Bara jag som lyckas med det !!!

Ja just det !!! GLÖMDE JU !!!!!!! I lördags på stranden så satt jag, Mogge och ungarna en bit bort från min väska och våra badlakan....... Då kommer en HUND och KISSAR PÅ MIN VÄSKA !!!!!?????? Jag blev TOSIG och skulle springa bort och rädda vad som räddas kunde ur väskan !!! Å framför allt schasa iväg jycken !!! Mmm.... har ni någon gång försökt springa JÄTTE SNABBT på stranden ??? JÄKLA SAND !!! Hunden stod stilla... la huvudet på sne och lunkade sen bort...... medans jag fortfarande börnade loss för att komma iväg !!!
Han lyckades inte pricka i väskan... kom bara utanpå *nananannana* *lång näsa*, skit hund !!

nä, nu ä klockan så mycket igen !! Hur lyckas jag ???
Måste sova nu......ZzzZzzZZzzz


Natti å sussa gott !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha......*asg*
Lika kul varje gång detta dras upp! Kan se dig i startgroparna, kämpandes för att sätta fart mot väskan! Och hunden lyfter benet i "slow motion" för att pricka strålen på denna fina badväska! Hahahah!!! Som i en film! Jim Carrey typ, med ljudeffekter i "slow motion" med.....*asg*
Nä, detta är bättre än en film.....*L*

Söta du!

2008-05-14 @ 10:35:57
URL: http://Sara75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0