Fin fint besök !!

Såhär på en sleten måndag så tittade Sabina förbi med Oliver och Maya :) Micka blev såklart över lycklig !!! Maya är ju hennes bästaste kompis, som hon säger :) Ja, förutom Telma på dagis då.....

Det blev Snabbskus mackaronus och fiskus pinnus till varmrätt och till efterrätt serverades det Glass ur äkta plast burk med kanel gifel direkt ur påsen !! Som extra smakförhöjare så hade vi även Ballerinakex.....
Försök slå den måltiden om ni kan !?
Allt avnjöts i full kaos och på mindre än en timme........
*haha* Ja, men vi träffades iaf ;)

image81

Den 28/6 är det PARTY !!!!!!!! Ska på riktigt kuligt poolparty hos Sabbe då :) Givetvis kommer tomten va belamrad av massor av roligt folk !! Både nya, gamla och okända vänner :) Underbart !! Känner redan hur hur lyckat det kommer bli.... och kan det bli annat när jag, Sabbe och Åsa (även kallade spice girls) röjer skiten ur folket där ??
Nä, Vinslövs gator gungar av glädje när vi förgyller med vår närvaro ;)
Jossy och Sara ska jag inviga som nya medlemar i vår lilla trio..... Vi döper in dom i Sabbes pool :D

Åhhh va tiden går saktaaaaaaaaaa !!! Mogge mupp är på väg hem å jag längtar ihjäl mig !!! Min lilla prins *gulligull* *haha*
Nä, men kan någon se till att få klockan å snurra på lite fortare ?? Ska gömma honom när han kommer hem och smuggla in honom i sängen utan att någon ser........ sen ska vi mysa hela natten :)

Ops.... skulle lämnat en film nu kl 18.... *suck* Jaja, bara att ge sig ut i det VACKRA vädret !!

Kommentarer
Postat av: Helena

E kanske dum men jag fattar inte vad du syftar på? Om dom som känner sig dumma? Kanske har inte alla hjärnceller vaknat än...ja, så e det nog..=) Mer kaffe!!

2008-05-27 @ 10:01:51
Postat av: Helena

Väntar, väntar, väntar på ditt nästa inlägg...
=)

2008-05-28 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0