Grisaparty !!!

En lugn och skööön morgon :) Gick ur sängen vi 11.... Gjorde vid oss och körde till EKO:- Köpte present till Cornelias kompisar som hon skulle till på kalas.
Men innan kalaset så blev det en tur ner till farmor i Åhus. Fikade lite och sen körde jag Cornelia till kalaset. Mogge körde hem till Öllsjö en sväng.
När jag lämnat Corre (som hennes kompisar säger) så åkte jag å Micka hem hit och jag slängde i färg i håret. Skulle sparat den till veckan innan bröllopet, men va fasen....... DET är ju det billigaste jag ska lägga ut inför den dagen så *s* Kan nog kosta på mig som hundringarna ;) 
Kim och ungarna kom och Mogge dök oxå upp. Dom städade och fixade med min bil :) Eller.... Mogge fixade och Kim satt å spännde sig och solade :P
I vilket fall som helst så fick jag ju då ta Mogges flak bil när jag skulle lämna Albin, hämta Flisan och Corre. 
SNYGGT att giiiida fram i en flakbil med en växelspak som om det vore värsta lastbilen !!!!
Undra hur många som fått sig ett gott skratt pga mig och min "flakis" idag !?? 
Jaja.... tänkte berätta om killarna som stor och glänste, när jag flippade fullkomligt och glömde ALLT om hur en växlad bil funkar.... 
Man kan väl för F*N inte ställa sig vid en korsning med BAR ÖVERKROPP i bara jeans och snacka med varandra som om det var vilken lördag som helst och tro att jag kommer fokusera på VÄXLANDET DÅ ??? 
Som jag sa till Pernilla i luren..... va ska man med en växelspak till i en bil... dra å slita i tid och otid !? Har en spak hemma.... duger å dra i den :p
TACKA VET JAG MIN AUTOMATARE !!!!

När jag hämtat ungar och hackat/hoppat tillbaka hem och lämnat av dom så plockade jag fram pary Mia och poppade upp sterion på max....... UNDERBART !!!!! Blev festsugen som SÖREN !!! Men det är bara att bita i det sura äpplet ;) Vill man va fin får man lida pin :p
Ja, just det... har inte sagt vad jag skulle ju !! 
Sabina ringde i veckan å ville ha med mig ikväll i några timmar :) Vi stack på fest till hennes bröder som fyllde...... *haha* ja, va fyllde dom ?? 25 kanske ?? nä..... eller ?? 20 ?? Sabbe, va fyllde dom ?? 
Helgrillad gris...... åååhhhhhh så GOTT !!!! Mumma, och jätte mysigt !! Jag och Sabina var ganska halvantika och kände oss lite överflödiga där.... Så för oss blev det en tidig kväll !! 
Vi gav oss hem till henne vid 20.30. Där anlände "poolrensaren" samtidigt så vi skilldes åt ;) Jag satte mig i "flakis" och startade..... glömde koplingen och hoppade en bit... startade och i paniken att rulla bakåt ner på Nickes bil så VRÅL gasade jag i ettan...... hoppade igen. Men men, jag kom iväg och körde in tillSara !!
Vi satt och diskuterade lite allt möjligt, lite små snack sådär.....Mysigt !!

Körde hem vid 22.30, vrålade med i låtarna på radion, och nu sitter jag här...... Mogge social som han är, gick in till xboxet när jag kom hem..... Han måste ha saknat mig fruktansvärt nu när jag varit iväg ;)

Måste lägga in lite bilder från Immeln.......

               


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha......söta Isacc!!! Vilken min på det kortet! hahaha.....Älskar den bilden!

PUSS!

2008-06-01 @ 10:46:14
URL: http://Sara75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0