Jenny !!

Asså Jenny..... som sagt så har vi träffats för lite för att jag ska kunna avgöra om jag kan med dig eller inte...... Å dom gånger vi har träffats har det varit i onyktert tillstånd.....
Mitt starkaste intryck av dig är från då vi var i Falköping... då ajg träffat dig som längst..... Kanske inte det bästa avslutet på den vistelsen ?? Men att jag inte skulle klara av dig... ?

Usch, jag är trött på folk...... Nä, jag LOVAR dig att skulle det vara så att jag inte klarar av dig så kommer jag säga det. Fram tills dess så skit i vad andra säger.
I denna staden snackas det så otroligt mycket och oftast är det ju inget trevligt som sägs...

Nä fy va jag känner mig dum !!! Herregud...... jag ska på ditt bröllop..... kan inte kännas bra att ha dit någon som man tror tycker illa om en !?
Nä, att man hört saker och sagt "Nä, men gjorde hon/han så??" "Hon/han är ju riktigt störd" baserat på vad andra berättar......
I princip så vet jag inget om dig mer än vad folk säger/berättar.

Nä, du är lika välkommen att komentera här som alla andra !!!!! Halva min blogg kommer handla om ditt bröllop ändå *hihi* Största händelsen för mig på flera år !!!
Har ju börjat banta inför det.... kan inte dricka en droppe sprit och har varit festlös i 2 månader nu.... Har laddat mitt solarie kort för säkerhets skull, ifall det blir kasst väder. Naglar ska byggas och frissan ska få sätta saxen i mitt hår ;)
Nä, jag är tacksam att du finns och gifter dig med min kusin !! Lite glamour i min vardag ;)

Känn INTE så mer !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0