Läggdax !!

27 som läst.... men 73 sidvisningar *haha* Fler än jag som är nyfiken på vilka som läser min blogg ??? Och av dom 27 har 6 st "hejat" :) 21 pers kvar att undra över *hehe*
Nädå, jag överlever och håller inbjudan öppen..... bara säg hej om du känner för det.

Ja, lägdax och en snabbis till då... om dagen denna gången.

Upp vid 5 och sen till dagis, skola och mormor för att lämna ungar.  In till kontoret och iväg till Malmö, kurs i INSTA 800. Intressant....
Resan dit gick trögt.. körde fel och fick guidad transport till rätt ställe *haha* Var 30 min sena men det spelade ingen roll. Dom hade bara fikat ändå ;)
2 söta killar i min ålder, mörka med MALMÖ DIALEKT !!! Å den ena var tatuerad........ GIVETVIS var ju INGEN på något sätt bättre eller snyggare än Mogge..... ja.... förutom den UNDERBART SEXIGA DIALEKTEN !!!!!! Min barnlediga vecka så ska jag åka ner till Malmö, sitta på ett fik, nära en hop killar med Linda och bara NJUTA av att höra dom prata !!!!!! Eller....... det är kanske inte så snällt..... ä man en dålig flickvän om man lyssnar på någon som pratar ?? *haha*

Kim och Jackie hämtade mina barn idag. Lycka för ungarna !!!!! Pratade en stund vid studsmattan med Jackie... Och jag fick bara mer känsla för vad jag redan försökt få andra att förstå....... Att det kommer va dom 2 för resten av livet !!!!

Oliver åkte med dom in till träningen och jag körde in vid 19.45 och hämtade honom. Vi tog en sväng på MAXI och shopade skor till Micka å Isacc. Ja, så grillmat och fika till imorgon.... Immeln ju.
Var hemma lite över 21 och stoppade barn i säng direkt.

Nu ska jag stoppa mig själv i säng !!!!

Natti !!

Kommentarer
Postat av: Teres/Bidosa

fasen... du vet väl att jag läser... varje dag kollar jag din blogg, ibland 2 ggr om dagen bara för att se om du har skrivit nått nytt! :-) Kommenterar inte alltid eftersom jag inte alltid sitter ner när jag kollar datorn. Ibland gör jag de lite i förbifarten... på väg till toa, med lite tvätt i handen, en dammvippa mellan tårna å ett gäng ungar som vrålar MAAAAAT i örat på mig... du vet! Så där som bara mammor kan! Men jag läser... varje dag! KRAM

2008-05-30 @ 08:01:57
URL: http://tjejorna.wordpress.com/about/
Postat av: Helena

Som du vet är givetvis jag en av de trogna läsarna..och jag e lite smått beroende så jag kan gå in många gånger samma dag för att titta om det är nåt skrivit..därav alla sidanvisningar..=)..skyller på att skolan e slut och jag inte har mycket annat för mig än att sitta vid datan..=)

2008-05-30 @ 08:10:25
Postat av: Anonym

Hej Mia. Jag hittade hit genom Bennys systers blogg... Emma. Intressant att läsa om din stressiga vardag med alla barnen. Låter både kaotiskt och härligt =). Vågade inte kommentera här eftersom jag hört att du absolut inte kan med
mej =/ av en viss person. Trist om det är så, eftersom det kan vara MAX två gånger i hela livet vi träffats eller? Å att vi knappt har pratat då heller... hmm.. jaja.. behöver ju inte va så, men kändes dumt att kommentera för de i alla fall. / Bennys tjej Jenny

2008-05-30 @ 20:06:10
Postat av: Pernill@

Japp jag är en sån senil.......
Jag minns inte om jag varit här och går in igen
och igen.... och kanske en gång till.....
Är du hemma i morron ???
Tänkte komma ut om och befria dig från säckarna..

2008-05-30 @ 21:10:10
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: miian

Jag läser såklart ;)
Nu har jag dock fått läsa ikapp en hel del,lovar jag ska ha stenkoll på dej ;)
Barnen e lika söt som alltid,Sista bilden på Isac ägde!
kram på dej!

2008-06-02 @ 20:42:43
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0