Lördag och hockey VM !!????

Borde det inte finnas lagar mot sådant ??? Hur i hela fridens kan man förstöra en lördag med hockey VM !? Majoritet av män i riksdagen.... annars hade det varit förbjudet för lääänge sedan !!

Dagen har varit något av det segaste jag upplevt !!!! Suttit inne när det varit finfint väder :( Gjort absolut inget alls !!!!! Mammlan var på besök... Maggan å Mattan åkte vid 10 tiden :( Synd !! Hade varit kul med en dag till !!!!
Ungarna har bråkat precis heeeela dagen....
Mogge suttat på sina öl sen i eftermiddags.... ville inte hitta på något och sen kom han å pep om att han va uttråkad !? MÄN !!!!!!
Undrade om vi skulle hyra film till ikväll..... hans svar:  - Vet inte. Tjohoooo !!! Händer massor här :s Fattde ju varför jag fick det svaret när hockeyn började... Förbenade hockey !!!!!!!!!!!!!!

Körde in till MAXI..... hade inte så mycket å välja på *s* Yrade omkring där i en timme.... Skit tråkigt !!!

Sitter i soffan och slöar nu..... äter godis *fy mig*

Tankar under dagen ??? Mmmm.... många !!! Men dom flesta behåller jag för mig själv.... Men som sagt, BRING IT ON !!!!! Jag fixar allt !!! 

Ska på bröllop i sommar. Min kusin Benny och hans Jenny gifter sig. Hoppas att man fått ner vikten till under 70 då iaf !!! Får börja ta tag i det där på riktigt nu !! Varma koppen, knäckisar till lunch...middag, kvällsmat och frukost :(  Nä, upp med humöret nu !! Jag SKA fixa det !!!! 12 juli ska jag va under 70 kg !!
Får ut och gå en timme om dagen !! Det ska jag göra. Ska tvinga med Mogge på det oxå, får ta  med mig piskan och locka med kladdkaka när han kommer hem *s*
Nä, han ä söt å fin som han är ;)

Usch då va stökigt det blev här idag !! Hoppas någon får ihop det iaf *s* Är så seg att jag inte ens får ur det ur kroppen och in det i bloggen *s* Kan ju oxå vara så att det inte händer så mycket :(

Skriver igen om det händer nått kuligt !!







 

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Sport på tv borde förbjudas helt tycker jag !!!!
Händer det någonsin nåt kul ?????????????

2008-05-04 @ 18:09:41
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0