Mysdag !!

Åååhhhh så undebart mysigt !!

Herregud !!! Mogge kollar hockeyn, liten aning överförfriskad och skriker i högan sky !!!!!! As förbannad och inte koll på ljudvolym och röstresurser ........ Oooohhhhh undra om vi väcker grannen !??? Hoppas han oxå kollar *haha*

Nu när jag ändå gick ifrån ämnet så slänger jag in en såååå rolig liten kortis *mohahahaha*

Om man skulle spinna ull av en mans hjärna, så hade det blivit precis lagom till ett par stringtrosor åt en underlat !!

Garvade så jag grät !!

Åter till dagen då !!!
Jo, fotboll i Önneköp imorse. Samlades 8.30 på Vilan och sen körde vi i samlad trupp. En match spelades och den van KFF med 0-13 *s* Körde hem med glada killar med nytt självförtoende som lyste i ögonen på dom... Söta små Zlatan hela bunken !! ( är han inte cool längre så läs istället den coolaste just nu då, jag är gammal och inte så hipp *s*)
Isacc var första bollkalle och lika stolt han :)
           


Åkte hem och en flock skitnödiga pasagerare sprang upp och köade för toa ;)
Packade ihop spannar, spada, formar och silar för en eftermiddag i Yngsjö. Sååååå mysigt, lugnt och roligt vi hade !!! Lycka :)

                                   

Vid 15 tiden började vi bli hungriga och körde in till Åhus. Käkade pizza på Robins och sen åkte vi hem till Liz och Håkan :) Drack kaffe, rökte lite och snackade massa dynga *s*
Jag längtar såååå efter en riktig ryarkväll med henne !!! Vänta bara tills jag käkat klart mina piller och tappat alla kilon !!! Då kommer det bli en sååååån fest och vi kommer ha såååå kul !!! INGEN Mogge, INGEN Håkan..... En tjejfest och en utgång för oss tjejer. DET längtar jag efter nu :)
Kunde ju gått lite fortare för mig att tappa kilon så hade det inte kännts så långt borta !!!

På hemvägen så undrade Cornelia om vi inte kunde hämta Alex. Flisan och Oliver är hos kopisar inatt...... Så det gjorde vi :)
Har busat, ätit och myst ikväll :) Underbart !!!!

Hoppas på en lika mysig dag imorgon med :) 


 

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Jag är så arg att jag bara vill sätta mig ner och gråta !!!!!!!!!

2008-05-12 @ 10:54:48
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0