Neeeeeej !! Missade ju en dag !!!

Men det var mest fotboll till 13 tiden... jag har det bästa fotbolls spelaren i världen till son ;) Han ÄGER !!!!

Andys vid 15 och hemma vid 18..... åt, tittade tv, sov :S

Idag skulle jag jobba. Tog sovmorgon. Var på kontoret vid 10 tiden. Fikade till 10.45.......... Åkte till vårdcentralen på kontroll, blodtryck och vikt. Blodtrycket var 100 genom 60.... lite väl lågt fick jag veta. Men va gör det om 100 år ?? Gått ner 2 kg... inte jätte nöjd med det kanske men va gör man  :( Så ligger jag på 75,1 kg nu....... bläääää :(

Träffade Sara en sväng, kuligt :) Mor min ringde och ville att jag skulle komma till kontoret. Hon hade varit på IKEA och shopat saker åt mig :) Drack lite kaffe till och tjabbade.
Hämtade barnen på dagis och åkte till idrottsplatsen.... träffade "morfar" Stefan och Catta. 

Hemma vid 17 tiden och seeeegade. Gick ner på Pizzan och käkade. Black and white. GOTT !!!!

Sitter i soffan nu och planerar en såååååån pungspark på Matte......... åååå va han kommer å kviiiiiiiiiiiiidaaaaaaa !!! HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIIHIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!
Sladder, daller häng och släng....... KLATCH !!!!!


Lööööööööööv kiddosarna

  

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Du är sååå härligt elak :-)
Pöss

2008-05-03 @ 19:01:44
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Pernill@

Jag tror vi behöver sticka till ikea snart bara du och jag !!!!!

2008-05-03 @ 19:02:20
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Pernill@

Jaa gissa om jag är arg på dig !!!!!!!
För att du missade en dag alltså !!!!

2008-05-03 @ 19:02:59
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0