Ny dag, nytt tempo, ny ork :)

Har bestämt mig för att bromsa in lite (eller hur Micke, bromsa in och växla ner är bra ;)  !!!
Körde kl 7.20.... japp, vi kom i tid även om vi var inne och köpte frukt :) Så jag MÅSTE inte köra kl 7 !!
Åkte till jobbet och där bara flög tiden iväg... Var i ett sååånt hiiimla underbart hus !! Stora salar och 4 meter i tak !!  3 våningar .......Hela meeega salar helt klädda i ek.... En öppen spis sov var 3 meter lång och 2 meter hög, gjord i marmor !! Tak kronor man bara kan drömma om att få se.... Ett ekbord som var så stort att dom måste ha byggt det i huset.... SHIT säger jag bara ....... som ett slott !!! Å det ligger mitt inne i stan !!! Trode det var lägenheter där..... Huset heter något med "slotts salar" om jag inte minns helt fel.....

Ja, så var det slut på jobb kl 14.30, bestämde jag. Så jag knatade bort till solariet och grillade mig lite... eller ja.... när jag ställde mig upp å tittade mig i speglen så tyckte jag inte att jag fått färg alls :( Drog ner kanten på trosan för å kolla...... jo, där va en nyans skillnad... Får grilla vidare så man ser ut som något annat än ett vandrande lik ;)

Gick upp till mormor och drack kaffe och åt INTE en weinerkam som var nybakad och smakade underbart i munnen..... åt jag inte.... nä.... inte......... gjorde jag inte.......alls...... näääähhäää.......  ok, jo...

får lämna er med en liten "clifhanger" (är det så man säger?)
Hade sälle med Magda i en timme i luren nu... å Mogge kom hem å överaskade så jag får va social i sänghalmen :P
Hehe... önske tänkande ;)


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Så du är oxå en klorin tant eller klorin tös eftersom du är yngre än mig.... MORRRRRRRR

2008-05-23 @ 08:46:10
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0