Röja, städa, puttsa, fejja, flytta, slänga.......

IDAG har jag varit NYTTIG !!!! Jag har RÖJT på kontoret !! Å SHIT va skit där fanns ! Jag slängde så HIMLA mycket !! SKÖÖÖÖÖNT !!!
Imorgon hinner jag inte förtsätta men på fredag ska jag härja vidare !! Nu jäkla ska vi få ett fint och frächt kontor med FIN inredning och inte halva Kims bohag överallt *haha*
Försökte få honom att ta hem sina golf klubbor från "18 frös ihjäl".... - neeeej, har inte plats i bilen !! Pep han, jätte bebisen..... Så jag bar ut möget och pregade in dom i bagget på hans bil ;) Då kom det igen - neeej, jag har inte plats i garaget !!
SO ?????  Me not care, me want najs najs hallonbajs !!
Nu ska det bli sååååå fint och snyggt. Nästa vecka tänker jag köra till eko och köpa färg och måla en fond vägg. Behöver hjälp med tips......
Detta tyget är köpt till gardiner...

image4
Golvet är ljusblått...... Kanske inte syns så bra men gardinen är blå och grå......
Men, för att inte få rummet för kallt. Vad ska jag då måla i för färg ?? Väggarna är vita nu. Vill inte måla mer än en vägg eftersom det är elramper osv på en lååång vägg. Ser så dumt ut med färg på väggen och en vit elramp som delar av väggen på tvären lixom... :p
Så, se till att slänga in lite förslag !!!!! Har sååå svårt för kalla färger... det vill inte "klicka" riktigt.  Mor min som köpt tyget, inte min stil riktigt kanske..... Men det kommer bli fint :)

Jag passade på att möblera om oxå när jag fick några timmar själv på kontoret ;)

Slutade jobba vid 15.45, och rallade till Färlöv för att hämta Knoddi.... Hem och vända en runda... märkte att jag glömt min dator på jobbet *suck* Ner till bilen igen och så skulle ju Mogge träna... så först till kontoret sen till Öllsjö, efter det till Åsum affären och så till bandyn.
När jag körde hemåt så rindgde jag Flisan, som var å shopade i stan med sina kompisar, och frågade om dom skulle åka med hem.
Näää, dom skulle åka bussen !!! Jo, eller hur !! När jag rullade in på parkeringen 10 min senare så ringde hon...... - Kan du hämta oss om 30 min ??? Åååhhhhh UNGAR !!!
Då gav jag upp på min tro på att hinna laga mat !!!! Upp i lägenheten och tvätta av mig lite snabbt, byta kläder och in mot stan igen *suuuuck*
Hämtade upp tjejerna och sen körde jag å köpte kebabrullar med mig hem !!!
Slängde i ungarna maten, klippte dom två minsta och sen in i duschen med dom. Åååå i säng !!
Hade lovat dom stora tjejerna att vi skulle göra ansikts mask. Mmm.... dom fick vars en rengörande kladdig och jag gjorde en peel off :) Det var skönt !!!!
I säng med dom stora och in i duschen själv. Det var över en timme sen... man fasnar ju här så lätt !!!!

Dagens roligaste:
Mogge skulle hjälpa Isacc att sätta igång datorn i morse. Han gick upp och drog av morgon vädret när han hjälpte honom. Så gick han in å la sig igen... så hörde han hur Isacc snyfftade :(
Han frågade vad det var ?? Då sa Isacc snyfftandes: - Du fes vid mig och då kan jag få det i munnen !!!
*hahahaha*

Nä, nog dax för att sluta locken nu ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur pallar du? Åker dit och hit..och dit och hit igen..och sen fram och tillbaka igen...ungefär..=)

2008-05-08 @ 08:15:41
Postat av: Sara

Hahahaha......vilken brakskit! Underbart! Stackars lille gosse, som måste bli miljöförgiftad i förtid! Hahaha.....hel ballt ju!

2008-05-08 @ 14:26:03
URL: http://Sara75.blogg.se
Postat av: Pernill@

Stackars Stackar Isacc...
Nää jag får ringa till socialen hwlt enkelt...
Om jag gör det kan väl du återgälda tjänsten nån annan gång :-)
Gärna över en helg..
Jag tycker att du ska måla den mörkröd...
Då passar ju gardinerna och du kan ha nästan vilka andra gardiner sen.. Utom typ orange...
Puss och Kram

2008-05-08 @ 18:21:37
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0