Skulle.....

berättat om hela vår MYSIGA dag idag... lagt in skulle jag gjort........ Men nu blev jag lite lack......... Folk snackar så jäkla mycket och jag blir så trött !! Folk snackar skit om någon till mig.... man lyssnar och tycker att hon har ett konstigt sätt att bete sig på. Men som sagt så snackar folk till mig... folk som träffar/känner henne. Sen får man veta att det är JAG som inte klarar av henne...........
NÖTTER !!! Jag blir trött........

BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Nu ska jag TVINGA Mogge att mysa lite ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen =). Ja Falköping ja ;) hehe... Precis träffat Benny typ, precis fyllt 18 år... Ja.. Tur att man blir äldre och mognare. Jag är väl medveten om att det är mkt snack bland folk. Speciellt osäkra människor som inte har så mkt spännande i sina egna liv. Denna tjejen som sagt vad du tycker om mej är Kims söta tjej. Tro mej, jag tyckte om henne i början, verkligen! Å jag ville verkligen lära känna henne men efter bevis på bevis med egna ögon så har jag mycket svårt att ens försöka nu för tiden. Hoppas verkligen att du har rätt när det gäller deras lycka och framtid ihop =) verkligen. Hoppas att jag fått helt fel bild av henne de senaste gångerna. Hon är säkert en bra tjej.. som snackar för mkt dock.. =/. / Jenny

2008-05-31 @ 12:19:41
Postat av: Pernill@

Åhhh detta skitsnack.....
Man blir såå trött...
Lugnast är att utgå ifrån att folk snackar skit och sen ignorera det....
Jag bryr mig mindre..
Det finns säkert massor av människor som tycker och säger att jag är en blåögd idiot..
Låt de,
Jag vet hur landet ligger och det räcker för mig....
Och jag vet hur ditt land ligger :-)
Hoppas du har kul ikväll fast bilen är manuell...

2008-05-31 @ 19:32:28
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Pernill@

Nu vet ju inte jag vad just detta handlade om jag menar skitsnack generellt... Jue...

2008-06-01 @ 19:08:52
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0