Trött och sleden !!

Uppe tidigt.... kl 6 ringde klockan. 7.10 körde vi hemifrån. 7.50 började Cornelia sin gamla skola i sin gamla klass :) Om jag bara haft en kamera och fått visa er hennes min, hennes leende och hennes sätt att nästan flyga in på skolgården !!!! Klasskompisarna kom springandes och skrikandes mot henne...... lyckan var total bland dom små tjejerna !!!
Givetvis är ju inte lycka livslång som vi alla vet *s* När jag hämtade henne så hade hon fått nys om utflykerna som dom ska ha denna veckan. En i morgon och en på torsdag.... Ååååhhhh!!! Jag vet ingen unge som hatar utflykter mer än hon !!!! Yl å pyl om detta HEMSKA hon ska behöva genomlida imorgon !!!!! UNGE !!!!!!!!!

Men iaf så lämnade jag henne 7.50 sen körde jag till kontoret. Drack kaffe och snackade skit med Jocke och Christina, kollade igenom mina uppringda kunder och försökte hitta ett bra system för att hålla bra koll på det... Mmm.... inte så lätt :s
10.00 stack jag och Christina till en nattkludd/bar/restaurant som vi har som kund. Städade upp efter helgens "möghunnar"...
Kontoret vid 12.30 och mer kaffe *s* Sen blev det jobba med kundpärmarna, Tiden går fort när man har kul, och vid 15 tiden drack vi (jag och Ingrid) lite kaffe till och diskuterade om hur vi ska få vårt kontor lite mysigare och mer inbjudande :) Kul !!! Så sista halvtimmen blev det IKEA studier ;) Och mycket drömmande om hur det ska va :)
I sommar får jag ett eget kontor :) Tänker måla en mörkbrun fondvägg och inreda i brunt och mörkrött !!!! Myspys ska jag få i mitt lilla rum :)

Ja, just det !!!! Hmm.... är det jag som inte är van vid min nya dator eller är det något virus som går här på min blogg ???? Alla dessa ord som får fel bokstäver !! alla ä som ska va å, många t som är f osv *haha* Någon som fattade vad jag försökte ha sagt med det ?? 

Hu kan man få träsmak i häcken om man sitter i en mjuk säng ?  Jajajajaja.... jag vet... om man suttit där för länge *suck* Varför ens ställa frågan när jag svarar på den själv ?????

Var på träningen med Oliver ikväll. Riktigt bra tränare har han !!! Han ryter till när ungarna lallar omkring och dom TRÄNAR, dom springer inte runt och apar sig. BRA !!! En tränare är en tränare..... en lekfarbror är en lekfarbror ;)
Inne på MAXI en runda innan vi körde hem. Köpte fika till Cornelia och hennes utflykt  ;)

Nu är det dax för mig att soooova....... så himla sleden !!!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Hi Hi Tack men du är ganska kass på att kommentera tillbaka *ler*
Såååå skönt för Knodda !!!
Jag kan verkligen se henne framför mig !!!

2008-05-07 @ 18:09:31
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Pernill@

Hmmm det verkar som om du oxå jobbar med att dricka kaffe... Som jag typ :-)

2008-05-07 @ 18:10:14
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0