Aj !!

Sitter och kollar facebook, mofflar aladin hjärt choklad och tycker synd om mig själv......... livet är inte kul utan mobiltelefon !!
Mmm.... så ser jag att Lina komenterat ett foto på sin son... nyfiken som jag är så kollar jag ju på det. Bläddrar vidare och ser hennes A på några foto.
Det gjorde ont !! Skar i hjärtat !! *haha* Har jag gått in för mycket i Linas lidande om det skär i mitt hjärta när jag ser honom på bild ??
Jag är så störd.......

Så kom jag på ett annat ganska stort problem nu...... hur vaknar jag imorgon ?? Ingen mobil, ingen väckar klocka.......
Någon som går upp kl 6.00 och kan ringa på min hem tele ??? Inte för att jag kan svara men jag vaknar ju av ljudet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JAAAA Jag ringer och ringer !!!!

Men det är ju för FAN upptaget !!!!!!

2008-11-11 @ 06:58:21
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Lina

HAHAHAHA.. du är fan för söt... Visst var han gullig på korten med gäddan ;)

2008-11-11 @ 23:43:22
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0