Blankt

har haft en vanlig morgon....
Väckte barn, klädde barn och utfodrade barn.
Körde dom till skola och dagis.

har haft en valig dag på jobbet....
Kaffe och småsnack med jobbekompisar
Kaffe och offertrar (offerter ?)
Kaffe och snick snack med Ingrid (mamma)
Kaffe och offertrar
Kaffe och macka
Kaffe och uppdateringar av utskick och pressentation
Kaffe och doften av Kims fisar
Kaffe och bröllops surfande 

haft en valig dag efter jobbet...
Hämtade alla små och stora skitungar.
Åkte till EKO och shopade egoprylar till oss tjejer :)
Slängde in disk i maskinen
Åkte hem och beställde pizza och käkade med glada miner
Gjorde hårinpackning på Mickan, Alex och Flisan.
Fixade med barnens läxor.
Vek 50 kg tvätt, MINST
Bokade ett bord på "barnloppisen" i Färlöv den 23 nov.
Satte mig i soffan och glömde bort allt annat jag skulle gjort.

Ja, lite sådär ..... Just nu är det antingen så att jag märker inte allt som händer runt mig eller så händer det helt enkelt inget.
Eller jo.... Oliver till tannaplågarn 12.00 Cornelia till tannaplågarn 14.40, båda imorgon. Tänker ändra någon av tiderna. Tänker inte ligga å asa dit 2 gånger på samma dag !!

Ååhhh va jag INTE vill ställa mig i duschen nu... åååhhååå va jag MÅSTE. 
Jag vill ju oxå gör hårinpackning. Äh, den tar 3 minuter, det hinner jag väl med om jag ändå ska duscha ?? Annat var det förr i tiden, då jag var ung ;) Då var tiden 10 minuter på en snabb inpackning.

Då var man tvungen att börja redan på morgonen med alla procedurer om man skulle på Lillis på kvällen !!
Sara sov ofta över hos mig då, enbart för att vi skulle kunna åka "lillis bussen". Ja, istället för att gå dom 15 minuterna hemifrån henne.
Det fanns ju miljoner och åter miljoner snygga killar på bussen ifrån Önnestad !! Klart att vi åkte den och fick sitta i centrum av alla dessa godingar i några mil... för det blev mil. Inom Vä, Öllsjö och hela köret..... Men vi njöt varje kilometer !
Så på morgonen, innan Lillis....... Nej, det var ju "Skåne disco" på lördagar. Lillis va väl på fredagar ??
I alla fall så hade vi ansikts masker, plågade oss med ångbad för ansiktet.... kokande vatten i en gryta, huvudet NÄRA vattnet och så en handuk över, för att få det ännu varmare.... inpackningar, gurkor på ögonen osv osv...... Avslutade dock allt med att täcka fejset med Clerasil täckstift....
Hahahaha..... det var tider det !!
Å på Lillis å Skåne disco så dansade man INTE om man var RIKTIGT cool. Nä, man gick varv. Medsols.... motsols... medsols... osv. Svalde en cola å några chips....
Shit Sara, vi var coola brudar... COOLA !!

Kommentarer
Postat av: Räka

Ja jisses, tänk när man trodde/tyckte att Clerasils täckstift var den bästa make-upen... Det var tider det!



Jag köpte dessutom (orange) puder i Gekås och klöddade ner fejan med..super modernt!

2008-11-14 @ 09:23:33
URL: http://dashrimp.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhhh coola brudar !!!!!

2008-11-14 @ 10:33:47
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: jenny

Hahaha fasen va ni måste varit coola ;)

2008-11-14 @ 13:27:22
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahaha......ja det var tider det! Vad gjorde man inte på den tiden, bara för att vistas bland han-djuren!!! Nu.....pissar dom inte ens revir i ens närhet....asg! Man får väl pissa på dom istället....(skrattar så jag nästan kissar på mig)



PUSS!!!!

2008-11-14 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0